1.1.0 RC2? (1 Viewer)

oekie

MP Donator
  • Premium Supporter
  • April 25, 2008
    223
    14
    Gennep
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Iemand een idee wanneer ze deze los laten?
    Heb nl verschillende issues net RC1.

    Groet Oek
     

    oekie

    MP Donator
  • Premium Supporter
  • April 25, 2008
    223
    14
    Gennep
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    RC2 geinstalleerd.... Maar niet zonder problemen... De Tvservice gaf problemen tijdens de update...
    Vervolgens een schone install moeten uitvoeren.
    Nu loopt het weer,.. maar
    Weet nog niet echt of het een vooruitgang is ....Loop nog tegen een aantal bugs aan.
     

    Users who are viewing this thread

    Similar threads

    Dit is een automatische vertaling. Laad de volledige logbestanden hier. De beschrijving is niet voldoende, wanneer treedt de fout precies op, welke stappen zijn er ondernomen? Voor snelle hulp raad ik de vermelding op het Engelse forum aan.
    Dit is een automatische vertaling. Laad de volledige logbestanden hier. De beschrijving is niet voldoende, wanneer treedt de fout...
    Voordat u dit bugrapport maakt: Zorg ervoor dat uw systeem (Windows, codecs en stuurprogramma's) up-to-date is, overeenkomt met de...
    Replies
    1
    Views
    892
    Nu toch al een paar video's gekeken en bij de meeste zie ik toch af en toe wat tearing.
    Nu toch al een paar video's gekeken en bij de meeste zie ik toch af en toe wat tearing.
    Hallo, Ik heb daarnet eindelijk mijn Mediaportal geupgrade naar versie 1.5.0 Final. Ik kom van 1.2.2.0. Mijn pc draait nog op...
    Replies
    12
    Views
    3K
    I can check. Lost everything after 27-02/ Ok, so new scan using these settings will work. I can check the logfile afterwards. tnx.
    I can check. Lost everything after 27-02/ Ok, so new scan using these settings will work. I can check the logfile afterwards. tnx.
    Ook hier (Woudrichem) enkele weken geleden de grote Ziggo kanalenwissel goocheltruck gehad. MP een full scan laten doen voor alle...
    Replies
    1
    Views
    2K
    Naja , na bovenstaande acties begon eergisteren het gelazer alweer, ik heb nu ook de korte kabels tussen versterker en Digital everywhere coax en tussen de versterker en wand contact door ook vervangen door degelijke Hirschmann coax kabels, dus nu zijn ALLE kabels coax Hirschmann kabels, en nu is het eindelijk ECHT opgelost! Bij het...
    Naja , na bovenstaande acties begon eergisteren het gelazer alweer, ik heb nu ook de korte kabels tussen versterker en Digital...
    Hoi, Sinds een week of 3-4 zijn de zenders RTL4 HD, RTL5 HD en SBS6 niet meer naar te lijken bij mij. Ook Discovery HD heeft hier...
    Replies
    9
    Views
    4K
    Ben ben ik toch blij dat er voor Twente nog een lijst gemaakt word... TNX voor de update, helaas te laat om mee te gaan met 1.9.0 release, maar met je bovenstaande uitleg/bestand moet iedereen zich weer redden ;)
    Ben ben ik toch blij dat er voor Twente nog een lijst gemaakt word... TNX voor de update, helaas te laat om mee te gaan met 1.9.0...
    Hoi, Ik krijg een donkerbruin vermoeden dat Ziggo de kanalen indeling weer eens heeft omgegooid. Ik wil net CSI gaan kijken op...
    Replies
    2
    Views
    2K
    Top Bottom