Beta version of TV Gemist (1 Viewer)

doskabouter

Development Group
  • Team MediaPortal
  • September 27, 2009
    4,620
    3,028
    Nuenen
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    is het ook mogelijk om op datum/dag te sorteren? Ik gebruik dit namelijk met de oude plugin zeer veel om te kijken wat er gisteren of eergisteren voor was en het vervolgens te kijken..

    Dat gaat alleen voor ned123 en rtl werken dan, want net5, sbs en veronica ondersteunen dit niet op hun website, en dat is de reden waarom ik het (nog) niet gedaan heb, je krijgt dan een beetje een inconsequente spullen.
    En als het er in zou zitten, dan zou het alleen een optie om in de video-list een dag van de week te kiezen (net zoals nu op de sites)

    Ik las trouwens net een bericht over uitzending gemist dat ze over gaan op flash:
    Uitzending Gemist krijgt eind april flashspeler | Pro | Tweakers.net Nieuws

    Waarschijnlijk gaan de sites dan ook wel weer wat veranderen, en moet ik weer aan de slag om het werkend te krijgen.
    Ik hou dat niet iedere dag in de gaten, maar ik neem aan dat ik wel wat posts hier ga krijgen als het plat gaat.

    En wat betreft de logo's: Ik wacht even op de nieuwe release van de plugin, zodat ik wat makkelijker alles kan updaten.
    Ik denk dat ik (maar dat is mijn bescheiden mening) een mix wil maken van de beide sets.
     

    PeereboomINC

    Portal Member
    November 6, 2008
    19
    0
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    is het ook mogelijk om op datum/dag te sorteren? Ik gebruik dit namelijk met de oude plugin zeer veel om te kijken wat er gisteren of eergisteren voor was en het vervolgens te kijken..

    Dat gaat alleen voor ned123 en rtl werken dan, want net5, sbs en veronica ondersteunen dit niet op hun website, en dat is de reden waarom ik het (nog) niet gedaan heb, je krijgt dan een beetje een inconsequente spullen.
    En als het er in zou zitten, dan zou het alleen een optie om in de video-list een dag van de week te kiezen (net zoals nu op de sites)

    Ik begrijp het maar persoonlijk is dat bij mij het enige wat mij tegen houdt om deze plug te installeren. Ik gebruik nu nog steeds een hele oude plugin.. Maargoed, :D voor beantwoorden van me vraag en ik hoop dat je het in de toekomst toch nog wilt implementeren.
     

    Flyingd

    New Member
    December 29, 2009
    4
    0
    enig idee waarom er bij mij geen bestanden kunnen worden afgespeeld?

    ik gebruik MP 1.1.0 RC1 met PureVisionHD Blue 3.7
    ik heb tvgemist 3.13(video wordt weergegeven als audiobestand:confused:) en onlinevideos 0.17 .
    ook heb ik de laatste update van hiet er op hezet.

    alles lijkt goed te werken, apple trailer, youtube, etc.

    maar bij tvgemist kan ik wel alle info zien en mappen . maar zodra ik een video aanklik krijg in een melding . afspelen niet mogelijk.


    wie kan me helpen?
     

    doskabouter

    Development Group
  • Team MediaPortal
  • September 27, 2009
    4,620
    3,028
    Nuenen
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    is het ook mogelijk om op datum/dag te sorteren? Ik gebruik dit namelijk met de oude plugin zeer veel om te kijken wat er gisteren of eergisteren voor was en het vervolgens te kijken..

    Dat gaat alleen voor ned123 en rtl werken dan, want net5, sbs en veronica ondersteunen dit niet op hun website, en dat is de reden waarom ik het (nog) niet gedaan heb, je krijgt dan een beetje een inconsequente spullen.
    En als het er in zou zitten, dan zou het alleen een optie om in de video-list een dag van de week te kiezen (net zoals nu op de sites)

    Ik begrijp het maar persoonlijk is dat bij mij het enige wat mij tegen houdt om deze plug te installeren. Ik gebruik nu nog steeds een hele oude plugin.. Maargoed, :D voor beantwoorden van me vraag en ik hoop dat je het in de toekomst toch nog wilt implementeren.

    Het vervelende is dat ik gebonden ben aan wat de websites aanbieden.
    Ik heb even wat zitten experimenteren met de "timeframe" optie in het linker menu, maar dat gaat ook niet werken.
    Het enige wat ik zou kunnen doen is
    1: bij uitzending gemist een menu-niveau toevoegen, bv "op dag" en "op alfabet" onder "op dag" een vandaag,gisteren en maandag t/m zondag, en onder "op alfabet" de 0-9 t/m z
    2: bij rtl gemist iets vergelijkbaars

    De werking zou dan exact hetzelfde zijn als op de websites zelf.
    Is dit ongeveer wat je bedoelt, en zouden er (van anderen) bezwaren zijn om een extra menu-niveau toe te voegen?

    enig idee waarom er bij mij geen bestanden kunnen worden afgespeeld?

    ik gebruik MP 1.1.0 RC1 met PureVisionHD Blue 3.7
    ik heb tvgemist 3.13(video wordt weergegeven als audiobestand:confused:) en onlinevideos 0.17 .
    ook heb ik de laatste update van hiet er op hezet.

    alles lijkt goed te werken, apple trailer, youtube, etc.

    maar bij tvgemist kan ik wel alle info zien en mappen . maar zodra ik een video aanklik krijg in een melding . afspelen niet mogelijk.


    wie kan me helpen?

    Ik denk dat je voor tvgemist even moet wachten op de nieuwste release van de onlinevideos-plugin
     

    Flyingd

    New Member
    December 29, 2009
    4
    0
    sorry. ik was onduidelijk.:sorry:

    ik gebruik jou onlinevideos.dll. maar kan de Nederlandse tvgemist niet afspelen.
    die werkt bij anderen wel. dus ga ik er vanuit dat het probleem bij mij ligt. maar wat?
     

    doskabouter

    Development Group
  • Team MediaPortal
  • September 27, 2009
    4,620
    3,028
    Nuenen
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    sorry. ik was onduidelijk.:sorry:

    ik gebruik jou onlinevideos.dll. maar kan de Nederlandse tvgemist niet afspelen.
    die werkt bij anderen wel. dus ga ik er vanuit dat het probleem bij mij ligt. maar wat?

    Dan is mijn eerste gedachte: codecs! Welke heb je geinstalleerd?
    Kijk eens in de mediaportal.log of je wel een geldige link ziet die afgespeeld zou moeten worden.
    Check eens in mplayerc (bv) of daar de link wel afgespeeld wordt?
     

    PeereboomINC

    Portal Member
    November 6, 2008
    19
    0
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Dat gaat alleen voor ned123 en rtl werken dan, want net5, sbs en veronica ondersteunen dit niet op hun website, en dat is de reden waarom ik het (nog) niet gedaan heb, je krijgt dan een beetje een inconsequente spullen.
    En als het er in zou zitten, dan zou het alleen een optie om in de video-list een dag van de week te kiezen (net zoals nu op de sites)

    Ik begrijp het maar persoonlijk is dat bij mij het enige wat mij tegen houdt om deze plug te installeren. Ik gebruik nu nog steeds een hele oude plugin.. Maargoed, :D voor beantwoorden van me vraag en ik hoop dat je het in de toekomst toch nog wilt implementeren.

    Het vervelende is dat ik gebonden ben aan wat de websites aanbieden.
    Ik heb even wat zitten experimenteren met de "timeframe" optie in het linker menu, maar dat gaat ook niet werken.
    Het enige wat ik zou kunnen doen is
    1: bij uitzending gemist een menu-niveau toevoegen, bv "op dag" en "op alfabet" onder "op dag" een vandaag,gisteren en maandag t/m zondag, en onder "op alfabet" de 0-9 t/m z
    2: bij rtl gemist iets vergelijkbaars

    De werking zou dan exact hetzelfde zijn als op de websites zelf.
    Is dit ongeveer wat je bedoelt, en zouden er (van anderen) bezwaren zijn om een extra menu-niveau toe te voegen?

    Zoiets zou geweldig zijn! :D
    Volgens mij zijn de dagen van de week (zoals ook op uitzendinggemist.nl) meer dan zat. als je verder terug wilt in de tijd, is op titel filteren sneller dan op tijd te filteren denk ik.

    sorry. ik was onduidelijk.:sorry:

    ik gebruik jou onlinevideos.dll. maar kan de Nederlandse tvgemist niet afspelen.
    die werkt bij anderen wel. dus ga ik er vanuit dat het probleem bij mij ligt. maar wat?

    Ik denk idd dat het ook je codecs zijn.. Ik geloof dat ik vorige week, toen ik onlinevideos installeerde op mijn test pc, ook had. heb toen deze codecs geinstalleerd; https://forum.team-mediaportal.com/onlinevideos-244/codec-setup-get-all-online-videos-play-58837/.
     

    Flyingd

    New Member
    December 29, 2009
    4
    0
    bedankt voor de tips. ik zal het proberen.
    ik heb de laatste codecs geïnstalleerd. maar het werkt nog niet.
    gek genoeg sommige programma's wel. zoals rtl nieuw
     

    bhengeveld

    Portal Pro
    December 11, 2009
    142
    46
    Home Country
    Netherlands Netherlands

    Douwedijkstr

    MP Donator
  • Premium Supporter
  • December 29, 2007
    43
    0
    Baarn
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Om simpelweg even te melden:

    Ik heb net de plug-in geïnstalleerd en ben dolblij dat ik Uitzendinggemist weer terug heb. Superbedankt!
     

    Users who are viewing this thread

    Top Bottom