Beta version of TV Gemist (2 Viewers)

armandp

Retired Team Member
  • Premium Supporter
  • April 6, 2008
    990
    620
    Zoetermeer
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Ik denk dat ik een probleem heb ongerelateerd aan het TV Gemist onderdeel maar ik post het toch maar even. Tot voor kort kon mijn vriendin netjes GTST kijken via de RTL Gemist category maar sinds de installatie van Online Videos 18.0 faalt de DRM component update van WMP. Ik gok zelf dat dit puur toeval is maar weet iemand wat er hier aan de hand kan zijn? Via de RTL gemist site speelt alles gewoon netjes af trouwens.
     

    userjan

    MP Donator
  • Premium Supporter
  • March 14, 2008
    193
    26
    USA, Greeneville, TN
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    1: bij uitzending gemist een menu-niveau toevoegen, bv "op dag" en "op alfabet" onder "op dag" een vandaag,gisteren en maandag t/m zondag, en onder "op alfabet" de 0-9 t/m z

    De werking zou dan exact hetzelfde zijn als op de websites zelf.
    Is dit ongeveer wat je bedoelt, en zouden er (van anderen) bezwaren zijn om een extra menu-niveau toe te voegen?

    Zoiets zou geweldig zijn! :D
    Volgens mij zijn de dagen van de week (zoals ook op uitzendinggemist.nl) meer dan zat. als je verder terug wilt in de tijd, is op titel filteren sneller dan op tijd te filteren denk ik.

    +1

    Dit zou de slagroom op de taart zijn ;)

    Net de TVgemist sectie geprobeerd en het werkt echt super..

    :D

    edit
    Ik denk dat ik een probleem heb ongerelateerd aan het TV Gemist onderdeel maar ik post het toch maar even. Tot voor kort kon mijn vriendin netjes GTST kijken via de RTL Gemist category maar sinds de installatie van Online Videos 18.0 faalt de DRM component update van WMP. Ik gok zelf dat dit puur toeval is maar weet iemand wat er hier aan de hand kan zijn? Via de RTL gemist site speelt alles gewoon netjes af trouwens.

    Ik heb geen idee wat het probleem kan zijn, maar hier speelt GTST gewoon af in mediaportal
     

    BigDoom

    Portal Pro
    April 15, 2009
    78
    8
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Ik denk dat ik een probleem heb ongerelateerd aan het TV Gemist onderdeel maar ik post het toch maar even. Tot voor kort kon mijn vriendin netjes GTST kijken via de RTL Gemist category maar sinds de installatie van Online Videos 18.0 faalt de DRM component update van WMP. Ik gok zelf dat dit puur toeval is maar weet iemand wat er hier aan de hand kan zijn? Via de RTL gemist site speelt alles gewoon netjes af trouwens.

    Heb hetzelfde probleem bij de rtl zenders.
    Maar kan ook geen programma's van andere zenders bekijken, krijg even zwart beeld en daarna zie ik het TvGemist scherm weer :confused:

    /edit tvtutti veranderd in tvgemist
     

    userjan

    MP Donator
  • Premium Supporter
  • March 14, 2008
    193
    26
    USA, Greeneville, TN
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Ik denk dat ik een probleem heb ongerelateerd aan het TV Gemist onderdeel maar ik post het toch maar even. Tot voor kort kon mijn vriendin netjes GTST kijken via de RTL Gemist category maar sinds de installatie van Online Videos 18.0 faalt de DRM component update van WMP. Ik gok zelf dat dit puur toeval is maar weet iemand wat er hier aan de hand kan zijn? Via de RTL gemist site speelt alles gewoon netjes af trouwens.

    Heb hetzelfde probleem bij de rtl zenders.
    Maar kan ook geen programma's van andere zenders bekijken, krijg even zwart beeld en daarna zie ik het TvTutti scherm weer :confused:

    Ik had ook problemen met TvTutti, maar doskabouter heeft een echte TV gemist sectie toegevoegd aan de plugin in v0.18.

    Als je deze niet ziet zou ik de plugin even uninstallen en dan je huidige OnlineVideoSites.xml verwijderen en dan opnieuw de plugin installeren, als het goed is moet de TVgemist sectie nu bij je video sites staan,mischien moet je ook even in de onlinevideo plugin configuratie de timeout instelling veranderen van 15 naar 60 seconden oid zodat de plugin volledig update.
     

    BigDoom

    Portal Pro
    April 15, 2009
    78
    8
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Ik denk dat ik een probleem heb ongerelateerd aan het TV Gemist onderdeel maar ik post het toch maar even. Tot voor kort kon mijn vriendin netjes GTST kijken via de RTL Gemist category maar sinds de installatie van Online Videos 18.0 faalt de DRM component update van WMP. Ik gok zelf dat dit puur toeval is maar weet iemand wat er hier aan de hand kan zijn? Via de RTL gemist site speelt alles gewoon netjes af trouwens.

    Heb hetzelfde probleem bij de rtl zenders.
    Maar kan ook geen programma's van andere zenders bekijken, krijg even zwart beeld en daarna zie ik het TvTutti scherm weer :confused:

    Ik had ook problemen met TvTutti, maar doskabouter heeft een echte TV gemist sectie toegevoegd aan de plugin in v0.18.

    Als je deze niet ziet zou ik de plugin even uninstallen en dan je huidige OnlineVideoSites.xml verwijderen en dan opnieuw de plugin installeren, als het goed is moet de TVgemist sectie nu bij je video sites staan,mischien moet je ook even in de onlinevideo plugin configuratie de timeout instelling veranderen van 15 naar 60 seconden oid zodat de plugin volledig update.

    Bedoelde Tvgemist, maar de timeout veranderen heeft niet geholpen iig
     

    joris1989

    Portal Member
    February 12, 2010
    6
    0
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Ik las trouwens net een bericht over uitzending gemist dat ze over gaan op flash:
    Uitzending Gemist krijgt eind april flashspeler | Pro | Tweakers.net Nieuws

    Waarschijnlijk gaan de sites dan ook wel weer wat veranderen, en moet ik weer aan de slag om het werkend te krijgen.
    Ik hou dat niet iedere dag in de gaten, maar ik neem aan dat ik wel wat posts hier ga krijgen als het plat gaat.

    Het is al te testen dmv http://player.omroep.nl/fl/aflevering/ en daar de oude afleveringscode achter te plaken. Met Flash zijn er misschien minder problemen met afspelen?

    Verder: Omroep.nl | Testlab Blog Archive ‘Ik zou het huidige loslaten op het logo na’
    We ontvingen veel verschillende reacties, maar er waren ook duidelijke trends zichtbaar in de wensen die binnenkwamen. Hieronder de belangrijkste vijf:

    1. Betere zoekmachine
    2. Het personaliseren van de website
    3. HTML 5 ondersteunen
    4. Betere beeldkwaliteit
    5. Makkelijker integreren in media centers
     

    doskabouter

    Development Group
  • Team MediaPortal
  • September 27, 2009
    4,620
    3,028
    Nuenen
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    ^^ Dat is wel cool!

    Kleine update: ik heb bij het uitzendinggemist stuk een menu-niveau ertussen geplakt, met "op dag" en "op alfabet".
    Rtl volgt nog.

    Ook ben ik overgestapt op de logo's van bhengeveld (sorry dragy, maar ik vond dat ie wel een punt had).
    Op dit moment sporen ze nog niet helemaal (door technische redenen) maar bij de volgende release van de onlinevideos worden ze lokaal geinstalleerd en gaat verder alles weer goed. Ook kan je ze dan naar hartelust overschrijven met je eigen logo's.
     

    BigDoom

    Portal Pro
    April 15, 2009
    78
    8
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    TvTutti werkt ook nog steeds...

    Dat zou kunnen kloppen, alleen bedoelde ik Tvgemist. Niks werkt, bij de RTL zenders het drm gedoe en bij de rest, eerst ff zwart scherm en dan weer terug naar het programma menu (bijv. Wie is de Mol)
     

    RobinE

    Portal Member
    December 30, 2007
    38
    2
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    doskabouter, is het een idee om de laatste files in de 1e post te plaatsen, scheelt zoekwerk naar de laatste versie.
    Ik ben zeer blij dat tv gemist nu weer goed werkt in MP.
     

    Users who are viewing this thread

    Top Bottom