Beta version of TV Gemist (1 Viewer)

doskabouter

Development Group
  • Team MediaPortal
  • September 27, 2009
    4,612
    3,016
    Nuenen
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Ik heb een terugknop en geen escape. Zojuist de nieuwe versie getest en het werkt wert Super bedankt.

    En ik heb niet eens iets veranderd...
     

    oekie

    MP Donator
  • Premium Supporter
  • April 25, 2008
    223
    14
    Gennep
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Hele toffe plugin... Vrouwtje is er zeeeeeeer blij mee.
    Heb nog wel een paar vraagjes:

    -Bij het zappen van kanalen op mijn harmony one, kreeg ik plots een scherm met uitzending gemist programmas...Vreemd?
    -Die sms functie... Kan ik die ook werkend krijgen met mijn harmony? Nu druk bijv op 1 en krijg ik ABC.. Het werkt dus niet als ik2x op 1 druk dat ik dan bij B kom
     

    doskabouter

    Development Group
  • Team MediaPortal
  • September 27, 2009
    4,612
    3,016
    Nuenen
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Hele toffe plugin... Vrouwtje is er zeeeeeeer blij mee.
    Heb nog wel een paar vraagjes:

    -Bij het zappen van kanalen op mijn harmony one, kreeg ik plots een scherm met uitzending gemist programmas...Vreemd?
    -Die sms functie... Kan ik die ook werkend krijgen met mijn harmony? Nu druk bijv op 1 en krijg ik ABC.. Het werkt dus niet als ik2x op 1 druk dat ik dan bij B kom

    Dat zappen, dat kan ik zo gauw niet verklaren, maar de sms functie werkt als de T9 functie op je telefoon, als je bv 2,8,4 typt, wordt alles getoond waar een 2 of a of b of c in zit, gevolgd door een 8 of t of u of v, gevolgd door een 4 of g of h of i.
     

    crackdown

    Portal Pro
    November 24, 2009
    100
    26
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Haai Doskabouter!


    Ik volg deze plugin al vanaf het eerste begin.Deze plugin is al door meerdere ontwikkelaars overgenomen en bijgehouden. Ik kan alleen maar zeggen dat ik het TOP vind dat jij je er nu mee bezig houdt, en ook dat het een onderdeel van de online videos plugin is geworden. Ik hoop dat je nog lang deze pluginn ondersteund en bijhoudt. kan niet wachten op de final release! :D
     

    doskabouter

    Development Group
  • Team MediaPortal
  • September 27, 2009
    4,612
    3,016
    Nuenen
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Haai Doskabouter!


    Ik volg deze plugin al vanaf het eerste begin.Deze plugin is al door meerdere ontwikkelaars overgenomen en bijgehouden. Ik kan alleen maar zeggen dat ik het TOP vind dat jij je er nu mee bezig houdt, en ook dat het een onderdeel van de online videos plugin is geworden. Ik hoop dat je nog lang deze pluginn ondersteund en bijhoudt. kan niet wachten op de final release! :D

    graag gedaan!
     

    GJDS

    Portal Member
    March 4, 2010
    8
    1
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Hallo Doskabouter

    Ik krijg alles aan de praat (online video) behalve tvgemist, het is om wanhopig van te worden:confused:
    Ik blijf de meldingen krijgen wma cq asf niet afspeelbaar:mad:
    Daar ik lees dat het bij anderen wel draait ga ik er dan ook voor de volle 100% van uit dat het probleem bij mij ligt.
    Het kan dus van alles zijn, verkeerde bril, drivers, codecs, pfffffffffffffffffff
    Op dit moment kan ik alle films en muziek afspelen dus laat ik het er even bij.
    Zodra RC2 er is ga ik het weer eens proberen.

    In ider geval tot zover dank voor je medewerking.

    groet van
    een grijs wordende en met haaruitval bedreigde tvgemist probeerder.:oops:

    George
     

    glsf91

    Portal Member
    November 29, 2009
    45
    0
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Hallo Doskabouter

    Ik krijg alles aan de praat (online video) behalve tvgemist, het is om wanhopig van te worden:confused:
    Ik blijf de meldingen krijgen wma cq asf niet afspeelbaar:mad:
    Daar ik lees dat het bij anderen wel draait ga ik er dan ook voor de volle 100% van uit dat het probleem bij mij ligt.
    Het kan dus van alles zijn, verkeerde bril, drivers, codecs, pfffffffffffffffffff
    Op dit moment kan ik alle films en muziek afspelen dus laat ik het er even bij.
    Zodra RC2 er is ga ik het weer eens proberen.

    In ider geval tot zover dank voor je medewerking.

    groet van
    een grijs wordende en met haaruitval bedreigde tvgemist probeerder.:oops:

    George

    Heb je SAF dan al eens geprobeerd voor je codecs ?
    Zo ja, dan moet je daarna waarschijnlijk ook DMO aanzetten onder SAF menu.
     

    mknoppert

    Portal Member
    May 4, 2009
    25
    2
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Hallo Doskabouter

    Ik krijg alles aan de praat (online video) behalve tvgemist, het is om wanhopig van te worden:confused:
    Ik blijf de meldingen krijgen wma cq asf niet afspeelbaar:mad:
    Daar ik lees dat het bij anderen wel draait ga ik er dan ook voor de volle 100% van uit dat het probleem bij mij ligt.
    Het kan dus van alles zijn, verkeerde bril, drivers, codecs, pfffffffffffffffffff
    Op dit moment kan ik alle films en muziek afspelen dus laat ik het er even bij.
    Zodra RC2 er is ga ik het weer eens proberen.

    In ider geval tot zover dank voor je medewerking.

    groet van
    een grijs wordende en met haaruitval bedreigde tvgemist probeerder.:oops:

    George

    George,

    Ik begrijp je helemaal. Ik heb ook nog hetzelfde probleem en ook alles maar even naast mij neergelegd.


    Maurits
     

    GJDS

    Portal Member
    March 4, 2010
    8
    1
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Hoi glsf91

    Saf heb ik geinstalleerd maar de optie die jij aandroeg nooit geprobeerd.
    Oke dat maar even doen moet dus appeltje eitje zijn dacht ik......toch.....:eek::mad:

    Helaas niets in minder waar......
    op het moment dat ik klik op de groene button onder MS DMO krij ik volgende foutmelding:
    "Module 'C:\windows\systeem32\WMVDECOD.dll' is geladen maar de aanroep naar DllRegisterServer is mislukt met fout code 0x80004005 en als ik op de rodebutton klik eveneens onder MS DMO krijg ik dezelfde melding maar met een andere code nl.... 0x80070002

    zal eens zoeken wat dat is of iemand moet het zo weten:)

    George
     

    doskabouter

    Development Group
  • Team MediaPortal
  • September 27, 2009
    4,612
    3,016
    Nuenen
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Hoi glsf91

    Saf heb ik geinstalleerd maar de optie die jij aandroeg nooit geprobeerd.
    Oke dat maar even doen moet dus appeltje eitje zijn dacht ik......toch.....:eek::mad:

    Helaas niets in minder waar......
    op het moment dat ik klik op de groene button onder MS DMO krij ik volgende foutmelding:
    "Module 'C:\windows\systeem32\WMVDECOD.dll' is geladen maar de aanroep naar DllRegisterServer is mislukt met fout code 0x80004005 en als ik op de rodebutton klik eveneens onder MS DMO krijg ik dezelfde melding maar met een andere code nl.... 0x80070002

    zal eens zoeken wat dat is of iemand moet het zo weten:)

    George

    Klinkt als access denied?

    Draai je de setup met admin-rechten?
     

    Users who are viewing this thread

    Top Bottom