Beta version of TV Gemist (1 Viewer)

oekie

MP Donator
  • Premium Supporter
  • April 25, 2008
    223
    14
    Gennep
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Ik zou graag willen helpen, maar die optie kan ik niet vinden bij advance? Ik krijg een leeg kader? Dus kan niks aanvinken

    Weet je zeker dat je de nieuwste dll hebt?
    Autoupdate gedaan? (Denk eraan dat je met uac onder vista standaard geen schrijfrechten hebt in de pugin dir)

    Ik heb hem gevonden en ingesteld op true... Zal de boel monitoren, aankomende tijd
     

    Harmani

    MP Donator
  • Premium Supporter
  • October 13, 2008
    97
    5
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Ik kon ook veel niet afspelen, maar MS DMO aanzetten met SAF 4.0 werkte voor mij.

    Er komt alleen nog wel zo'n schermpje tevoorschijn bij DRM content van RTL. Hier kom ik met mijn afstandsbediening niet langs. Ik moet de muis gebruiken om eerst op Yes en dan op Play te drukken. Dit is onoverkoombaar denk ik?
     

    BigDoom

    Portal Pro
    April 15, 2009
    78
    8
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Ik kon ook veel niet afspelen, maar MS DMO aanzetten met SAF 4.0 werkte voor mij.

    Er komt alleen nog wel zo'n schermpje tevoorschijn bij DRM content van RTL. Hier kom ik met mijn afstandsbediening niet langs. Ik moet de muis gebruiken om eerst op Yes en dan op Play te drukken. Dit is onoverkoombaar denk ik?

    Met de optie MS DMO aan werken nederland 1,2,3 SBS6, Veronica en Net5. Maar bij RTL ook het vervelende schermpje wat alleen weg kan met de muis. Erg vervelend en niet waf proof :confused: helaas.
     

    doskabouter

    Development Group
  • Team MediaPortal
  • September 27, 2009
    4,566
    2,938
    Nuenen
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Ik kon ook veel niet afspelen, maar MS DMO aanzetten met SAF 4.0 werkte voor mij.

    Er komt alleen nog wel zo'n schermpje tevoorschijn bij DRM content van RTL. Hier kom ik met mijn afstandsbediening niet langs. Ik moet de muis gebruiken om eerst op Yes en dan op Play te drukken. Dit is onoverkoombaar denk ik?

    Met de optie MS DMO aan werken nederland 1,2,3 SBS6, Veronica en Net5. Maar bij RTL ook het vervelende schermpje wat alleen weg kan met de muis. Erg vervelend en niet waf proof :confused: helaas.

    Heb je zo een voorbeeld van een video waar je dat drm scherm krijgt?
     

    BigDoom

    Portal Pro
    April 15, 2009
    78
    8
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Ik kon ook veel niet afspelen, maar MS DMO aanzetten met SAF 4.0 werkte voor mij.

    Er komt alleen nog wel zo'n schermpje tevoorschijn bij DRM content van RTL. Hier kom ik met mijn afstandsbediening niet langs. Ik moet de muis gebruiken om eerst op Yes en dan op Play te drukken. Dit is onoverkoombaar denk ik?

    Met de optie MS DMO aan werken nederland 1,2,3 SBS6, Veronica en Net5. Maar bij RTL ook het vervelende schermpje wat alleen weg kan met de muis. Erg vervelend en niet waf proof :confused: helaas.

    Heb je zo een voorbeeld van een video waar je dat drm scherm krijgt?

    Meest recente aflevering van GTST
     

    doskabouter

    Development Group
  • Team MediaPortal
  • September 27, 2009
    4,566
    2,938
    Nuenen
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Met de optie MS DMO aan werken nederland 1,2,3 SBS6, Veronica en Net5. Maar bij RTL ook het vervelende schermpje wat alleen weg kan met de muis. Erg vervelend en niet waf proof :confused: helaas.

    Heb je zo een voorbeeld van een video waar je dat drm scherm krijgt?

    Meest recente aflevering van GTST

    Die van vandaag draait bij mij goed, dus het is waarschijnlijk een of andere systeem instelling of zo.
    Misschien dat je hier wat aan hebt?
     

    BigDoom

    Portal Pro
    April 15, 2009
    78
    8
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Oke heb de oplossing gevonden denk ik, het is inderdaad een instelling:
    Stel bij Windows Media Player 11 (of 12) het volgende in.
    Ga eerst naar (meer) opties - tablad privacy. Vervolgens zorg je dat het volgende aangevinkt is:
    - rechten voor mediagebruik automatisch downloaden.
    - vernieuwen van beveiligde bestande automatisch controleren.

    Dan heb ik ook klok op apparaten aangevinkt staan maar dat is niet relevant, de andere opties staan uitgevinkt.

    Ga vervolgens naar rtlgemist.nl en speel een aflevering van GTST af, deze hebben namelijk DRM beveiliging. Als dit de eerste keer is dat je dat doet moet je het een en ander installeren. Hierna zou alles moeten werken. Speel ook even een aflevering van GTST af in MediaPortal en kijk of het allemaal goed werkt. Zo niet gebruik dan de drm reset tool van vorige post en voer alle stappen even opnieuwe uit.

    Heb je ook problemen met andere zenders en gebruik je saf4.00 zet dan de optie MS DMO aan dit verhelpt weer een hoop.


    Hopelijk wil het nu bij iedereen wel werken, hier iig wel en ben er blij mee :)
     

    Harmani

    MP Donator
  • Premium Supporter
  • October 13, 2008
    97
    5
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Jouw suggestie kon nog wel eens werken, want ik had die optie bij installatie van WMP ook uitgevinkt. Nu weer aangevinkt, maar kan het nog niet testen omdat ik heb geupgrade naar RC 2. Even wachten op OnlineVideos 0.20 dus ;)
     

    glsf91

    Portal Member
    November 29, 2009
    45
    0
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Jouw suggestie kon nog wel eens werken, want ik had die optie bij installatie van WMP ook uitgevinkt. Nu weer aangevinkt, maar kan het nog niet testen omdat ik heb geupgrade naar RC 2. Even wachten op OnlineVideos 0.20 dus ;)

    En die is er al.

    Die actie van BigDoom werkt bij mij niet op Win 7 en WMP 12 en MP1.1RC2.
    Zelfs rechtstreeks URL in WMP geeft foutmelding (na downloaden).
    Als ik trouwens een GTST kies in MP dat blijft MP daarop hangen vanwege de fout in WMP.

    Krijg dan deze meldingen:

    2010-04-18 22:52:57.292974 [Info.][MPMain(1)]: MediaPortal.GUI.Library.GUIVolumeBar : 501
    2010-04-18 22:52:57.305974 [Info.][MPMain(1)]: MediaPortal.GUI.Library.GUIImage : 0
    2010-04-18 22:52:57.319975 [Info.][MPMain(1)]: MediaPortal.GUI.Library.GUIProgressControl : 1
    2010-04-18 22:52:57.332976 [Info.][MPMain(1)]: MediaPortal.GUI.Library.GUIImage : 502
    2010-04-18 22:52:57.363978 [Info.][MPMain(1)]: xml:C:\ProgramData\Team MediaPortal\MediaPortal\Skin\Blue3\videoOSD.xml image id:350 width:0 height:0 gfx:-
    2010-04-18 22:52:58.264029 [Info.][MPMain(1)]: [OnlineVideos]WMPVideoPlayer:play http://av.rtl.nl/web/components/soa...chte_Tijden_s24_a4030.MiMedia_WM_1500K_V9.wmv
    2010-04-18 22:52:59.783116 [Info.][MPMain(1)]: [OnlineVideos]WMPVideoPlayer: Er is een probleem opgetreden tijdens het afspelen van het bestand in Windows Media Player.

    Lijkt of dan MP daar nooit meer uit komt. Ik schiet MP dan maar weer af met de taskmanager (ben mogelijk na 5 min te ongeduldig).
    ESC of Stop werkt niet.
    Misschien iets voor doskabouter https://forum.team-mediaportal.com/images/smilies/smile.gif
     

    doskabouter

    Development Group
  • Team MediaPortal
  • September 27, 2009
    4,566
    2,938
    Nuenen
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Jouw suggestie kon nog wel eens werken, want ik had die optie bij installatie van WMP ook uitgevinkt. Nu weer aangevinkt, maar kan het nog niet testen omdat ik heb geupgrade naar RC 2. Even wachten op OnlineVideos 0.20 dus ;)

    En die is er al.

    Die actie van BigDoom werkt bij mij niet op Win 7 en WMP 12 en MP1.1RC2.
    Zelfs rechtstreeks URL in WMP geeft foutmelding (na downloaden).
    Als ik trouwens een GTST kies in MP dat blijft MP daarop hangen vanwege de fout in WMP.

    Krijg dan deze meldingen:

    2010-04-18 22:52:57.292974 [Info.][MPMain(1)]: MediaPortal.GUI.Library.GUIVolumeBar : 501
    2010-04-18 22:52:57.305974 [Info.][MPMain(1)]: MediaPortal.GUI.Library.GUIImage : 0
    2010-04-18 22:52:57.319975 [Info.][MPMain(1)]: MediaPortal.GUI.Library.GUIProgressControl : 1
    2010-04-18 22:52:57.332976 [Info.][MPMain(1)]: MediaPortal.GUI.Library.GUIImage : 502
    2010-04-18 22:52:57.363978 [Info.][MPMain(1)]: xml:C:\ProgramData\Team MediaPortal\MediaPortal\Skin\Blue3\videoOSD.xml image id:350 width:0 height:0 gfx:-
    2010-04-18 22:52:58.264029 [Info.][MPMain(1)]: [OnlineVideos]WMPVideoPlayer:play http://av.rtl.nl/web/components/soa...chte_Tijden_s24_a4030.MiMedia_WM_1500K_V9.wmv
    2010-04-18 22:52:59.783116 [Info.][MPMain(1)]: [OnlineVideos]WMPVideoPlayer: Er is een probleem opgetreden tijdens het afspelen van het bestand in Windows Media Player.

    Lijkt of dan MP daar nooit meer uit komt. Ik schiet MP dan maar weer af met de taskmanager (ben mogelijk na 5 min te ongeduldig).
    ESC of Stop werkt niet.
    Misschien iets voor doskabouter https://forum.team-mediaportal.com/images/smilies/smile.gif

    Draai je dit met 0.20 en experimental=false (In onlinevideosonfiguratie)? Dan zou het kunnen zijn dat een paar regels eerder een error van wmp staat. (Iets in de trant van fille not found)
    Zo ja dan moet je experimental=true eens proberen.
    Zo nee: kan je bovenstaande url (http://av.rtl..V9.wmv) wel in windows media player spelen?
     

    Users who are viewing this thread

    Top Bottom