Beta version of TV Gemist (1 Viewer)

doskabouter

Development Group
  • Team MediaPortal
  • September 27, 2009
    4,620
    3,028
    Nuenen
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    waarom maken we hier niet een apparte plugin van ipv het samen te doen met online videos ?

    Heb ik daar al die moeite voor gedaan?
    Het is imo beter/makkelijker te onderhouden als alle online content door dezelfde plugin afgehandeld wordt.

    is het anders mogelijk een apart menuitem toe te wijzen rechtstreeks op de tvgemist plugin ?

    Nee, dat is helaas niet mogelijk, maar volgens mij kan je wel de volgorde aanpassen zodat ie altijd boven/onderaan staat.
     

    Geitel

    New Member
    April 5, 2010
    4
    0
    Nu er weer een nieuwere versie van online videos is gekomen. Heb ik toch weer proberen te kijken naar tvGemist. Helaas blijf ik dezelfde melding krijgen dat ik .ASF files niet kan afspelen. Ook met DMO zitten spelen, maar geen effect.

    Ook heb ik meteen het volgende geprobeerd. Ik heb een uitzending bij tvtutti proberen te kijken (de laatste aflevering bij van Zembla). Bij TvTutti werkt het goed. Deze aflevering is via TvGemist niet te bekijken. Zit er een verschil in deze twee met het ophalen van de tv beelden?

    MAurits

    Hier precies zelfde probleem, sinds paar dagen werkt de TVgemist niet meer bij RTL. Via de website wel, via MP niet. Erg frustrerend. Via de "oude" Uitzendinggemist gemist plugin werkt ook RTL niet.
    Denk dus dat het iets met codecs te maken heeft?
    Opnieuw SAF geïnstalleerd, ook zonder resultaat.
    MP 1.1.0.0
    Onlinevideos 0.19

    Iemand een suggestie?
     

    joz

    Portal Pro
    March 17, 2008
    1,353
    306
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Die conclusie klinkt een beetje vreemd in mijn oren.
    Als ik aan neem dat je in die paar dagen dat het niet meer werkt niets met je codecs hebt gedaan en het voorheen wel werkte dan zal het daar uiteraard niet aan liggen.

    Lijkt me eerder dat RTL iets veranderd heeft op de site... Zelf nog niet gekeken of het nog werkte

    ---EDIT---
    hier werkt het nog prima dus zal toch wel iets aan jouw kant zijn
     

    oekie

    MP Donator
  • Premium Supporter
  • April 25, 2008
    223
    14
    Gennep
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    ik heb hier sinds enkele dagen problemen met gtst... iemand hier ook problemen mee?
    mijn vriendin wordt gek!!! en ik dus ook ;)
     

    Dragy

    Portal Pro
    April 27, 2009
    778
    333
    32
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    ik heb hier sinds enkele dagen problemen met gtst... iemand hier ook problemen mee?
    mijn vriendin wordt gek!!! en ik dus ook ;)
    Ja werkt hier ook niet. Op de RTL website kan ik het ook niet afspelen met WMP, wel met Silverlight (maar dat zuigt).
    Ik heb nog geen andere programma's van RTL getest. Uitzendinggemist werkt wel (die ook van WMP gebruik maakt).
     

    edterbak

    Portal Pro
    March 4, 2008
    2,114
    1,176
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Bij mij werkt de boel dus ook niet. (clean win7 setup + saf4)
    Maar hoef ik dan niet persee silverlight te installeren? Ik heb het wel gedaan. Het werkt direct vanaf de internet pagina FF or IE gewoon prima, maar in MP niet dus. :(

    Wat heb je nodig zodat ik kan helpen met opsporen van de bug?
     

    doskabouter

    Development Group
  • Team MediaPortal
  • September 27, 2009
    4,620
    3,028
    Nuenen
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Ik weet ook zo 123 niet wat er aan de hand is.
    Op mijn dev-pc lijkt het allemaal goed te werken, maar op mijn htpc werkt het ook niet, daar krijg ik een vage exception OnMessage exception:confused:ystem.AccessViolationException: Attempted to read or write protected memory. This is often an indication that other memory is corrupt.
    at WMPLib.IWMPPlayer4.get_playState() in mijn log-file te staan.
     

    bhengeveld

    Portal Pro
    December 11, 2009
    142
    46
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    GTST werkt hier prima. WMP (onder winXP) gaf een pop up dat er een en ander gedownload moest worden en toen werkte het. Ik maak gebruik van het K-lite codec pack
     

    martijn189

    Portal Pro
    October 29, 2008
    129
    11
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    RTL gebruikt sinds kort DRM encryptie op bijna al hun streams, zou het kunnen dat daarom sommige problemen hebben, werk zelf met XBMC thuis en de XOT plugin geeft bij RTL ook veel problemen omdat XBMC geen DRM kan afspelen, mediaportal doet ook geen DRM volgens mij.
     

    Users who are viewing this thread

    Top Bottom