Beta version of TV Gemist (3 Viewers)

Ejorne

Portal Member
April 20, 2008
12
0
Home Country
Netherlands Netherlands
:D

Ook wwiTV heb ik er weer tussen staan!
Super!!!
 

Richardd

MP Donator
  • Premium Supporter
  • October 16, 2009
    53
    1
    Reusel
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Het zoeken in RTL gemist gaat nog niet helemaal goed.
    Het is nu inderdaad case-insensitive maar als ik bijvoorbeeld 274 intik en vervolgens "CSI: Miami" kies, krijg ik de inhoud van "10 jaar jonger in 10 dagen". Ook bij RTL Boulevard krijg ik andere inhoud te zien.
    Wanneer ik rechtstreeks naar deze programma's scroll krijg ik wel de juiste inhoud.
     

    glsf91

    Portal Member
    November 29, 2009
    45
    0
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Ziet er prima uit.

    Alleen jammer dat je niet favorieten kan zetten van een serie uitzendingen. In de TVgemist plugin kun je een favoriet maken van bijv NOVA. Vervolgens kun je deze kiezen en worden alle uitzendingen zichtbaar. Hier kun je alleen een favoriet maken van een specifieke uitzending. Maar misschien ligt dit ook aan de onlinevideo plugin.

    Ik vraag me af of dat zoeken met cijfers helemaal goed gaat. Als ik bij voorbeeld naar NOVA wil zoeken ga ik eerst naar uitzending gemist. Kies dan voor N. Vervolgens doe ik 6,6,8. Dan zie ik inderdaad NOVA. Als ik echter daar dan op klik dan laat deze maar 1 uitzending zien, terwijl met de hand bladeren alle uitzendingen zichtbaar worden.
    Lijkt erop dat filtering dus doorgaat terwijl je de serie uitzendingen al hebt gevonden.
     

    doskabouter

    Development Group
  • Team MediaPortal
  • September 27, 2009
    4,583
    2,972
    Nuenen
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Hey NL MP freakz, hoe installeer ik deze plugin? Ik zie geen complete rar volgens mij.

    Dit is slechts een patch op een al geinstalleerde plugin, voor installatie zie hier.

    Ik kan zo snel even niet een betere handleiding vinden, maar misschien heb je er genoeg aan.
     

    wouter1971

    MP Donator
  • Premium Supporter
  • November 19, 2008
    911
    143
    Purmerend, Holland
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Hey NL MP freakz, hoe installeer ik deze plugin? Ik zie geen complete rar volgens mij.

    Dit is slechts een patch op een al geinstalleerde plugin, voor installatie zie hier.

    Ik kan zo snel even niet een betere handleiding vinden, maar misschien heb je er genoeg aan.

    Thanks, geinstalleerd en deze erbij gezet. Ik zie het nu in het menu erbij maar elke video van uitzendinggemist die ik aanklik geeft geen beeld en er word teruggesprongen naar het menu van de plugin.
    Herkenbaar? Ik heb SAF geinstalleerd staan en youtube werkt als een speer.
     

    Dragy

    Portal Pro
    April 27, 2009
    778
    333
    31
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Hey NL MP freakz, hoe installeer ik deze plugin? Ik zie geen complete rar volgens mij.

    Dit is slechts een patch op een al geinstalleerde plugin, voor installatie zie hier.

    Ik kan zo snel even niet een betere handleiding vinden, maar misschien heb je er genoeg aan.

    Thanks, geinstalleerd en deze erbij gezet. Ik zie het nu in het menu erbij maar elke video van uitzendinggemist die ik aanklik geeft geen beeld en er word teruggesprongen naar het menu van de plugin.
    Herkenbaar? Ik heb SAF geinstalleerd staan en youtube werkt als een speer.
    Start > Alle programma's > SAF > MS DMO > Aanzetten

    Vind het echt vaag dat dat standaard uitstaat..
     

    doskabouter

    Development Group
  • Team MediaPortal
  • September 27, 2009
    4,583
    2,972
    Nuenen
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Update: volgens mij zou de sms-t9 filtering nu moeten werken, ik heb de code wel een beetje overhoop moeten gooien, dus ik moet nog eens goed testen of de gui nog goed werkt, maar: daar hebben we proefkonijntjes voor :cool:

    Gave toevoeging, ik ga hem eens proberen!

    Tip: update de startpost even met de installatieprocedure want dat is nu erg onduidelijk en verspreid terug te vinden.

    Is daar nog veel behoefte aan? Ik verwacht binnenkort wel weer eens een echte release.
     

    Attachments

    • OnlineVideos.rar
      30.6 KB

    joz

    Portal Pro
    March 17, 2008
    1,353
    306
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Even een vraagje tussendoor. Ik heb het allemaal engsinds werkend gekregen maar ben weer beland in codec hell, whooptiedoo ! :)
    Ik draai SAF RC2 (op win 7 x64), ik kwam er al achter dat als ik tvgemist wil laten werken ik de MS DMO decoder weer aan moet zetten (die zet SAF uit) om uberhaupt beeld te krijgen (anders liep heel MP vast).
    Nu zit ik echter met het volgende codec probleem, het geluid. Het lijkt goed te werken op mijn 2.0 set maar niet op de 5.1, het geluid beweegt soort over de speakers heen, klinkt heel vreemd. Iemand enig idee? Ik denk dat ffdshow het geluid in dit geval doet (nog geen graphs gebuild enzo, niet zo in thuis zelf). Ik heb de ffdshow mixer ingesteld op 5.1, kan het is proberen met 2.0 setting maar dat wil ik uiteraard niet echt...

    Oja doskabouter, big :D !

    Dit is slechts een patch op een al geinstalleerde plugin, voor installatie zie hier.

    Ik kan zo snel even niet een betere handleiding vinden, maar misschien heb je er genoeg aan.

    Thanks, geinstalleerd en deze erbij gezet. Ik zie het nu in het menu erbij maar elke video van uitzendinggemist die ik aanklik geeft geen beeld en er word teruggesprongen naar het menu van de plugin.
    Herkenbaar? Ik heb SAF geinstalleerd staan en youtube werkt als een speer.
    Start > Alle programma's > SAF > MS DMO > Aanzetten

    Vind het echt vaag dat dat standaard uitstaat..

    Ik snap er ook de ballen van waarom Hoborg dat uit zet. Bijna geen enkele WMV werkt dan meer behoorlijk, ja sommige nog wel maar da's meer uitzondering dan regel. Ms moeten we gaan klagen in de juiste thread :) Ik heb het zelf zo erg gezien dat daardoor sommige pc spellen geheel niet meer willen opstarten met DMO uit (heroes over europe b.v.)
     

    Users who are viewing this thread

    Top Bottom