Beta version of TV Gemist (1 Viewer)

doskabouter

Development Group
  • Team MediaPortal
  • September 27, 2009
    4,566
    2,938
    Nuenen
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    hoi in online videos kun je tv gemist niet bij favorieten zetten sorry foutje van mij

    ik kan wel de afleveringen van beestenboerderij in uitzending gemist wel in favorieten van online videos zetten

    maar er komt niet bij te staan wat voor progamma het is
    er komt alleen de map tvgemist favorieten te staan met daarin de afleveringen
    maar er komt niet bij te staan waar de afleveringen van zijn bijv: beestenboerderij aflevering .....
    dat bedoel ik als je dat voor mekaar krijgt is hij voor mij perfect :)

    oh ja de afleveringen werken niet in favorieten
    krijg dan een fout melding (afspelen niet mogelijk ? aflid=8307129) werken wel in tvgemist zelf

    Ik denk dat je hiervoor misschien beter offbyone kan aanspreken in de hoofd-thread (wel in het engels...)

    In de Online Videos plugins kan je Peter R. de Vries niet afspelen. Ik krijg dan de volgende melding:
    Fout getting category videos

    Misschien komt dat omdat als je op de website kijkt naar die uitzendingen, je naar de website van Peter R. de Vries zelf wordt gestuurd ipv de omgeving van SBS6 gemist.

    Hoop dat het te fixen is....

    Ik zag dat dit ook voor Hart van Nederland en Piets weerbericht geldt.
    Ik zal er deze week eens serieus naar kijken
     

    pcjunk

    Portal Pro
    January 30, 2009
    93
    1
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    euj.. mischien stomme vraag maar waar staat de hoofd thread van offbyone?

    hiero

    :Dthanks had het al gevonden mja zal me benieuwen of ik die lap tekst vertaald krijg in het engels
    is het voor jou niet mogelijk om een favorieten in tvgemist te maken?
    jammer dat tvgemist bij online videos zit nou moet ik m,n hele skin aanpassen
     

    Attachments

    • screenshot.JPG
      screenshot.JPG
      194.1 KB

    doskabouter

    Development Group
  • Team MediaPortal
  • September 27, 2009
    4,566
    2,938
    Nuenen
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    euj.. mischien stomme vraag maar waar staat de hoofd thread van offbyone?

    hiero

    :Dthanks had het al gevonden mja zal me benieuwen of ik die lap tekst vertaald krijg in het engels
    is het voor jou niet mogelijk om een favorieten in tvgemist te maken?
    jammer dat tvgemist bij online videos zit nou moet ik m,n hele skin aanpassen

    Tja, google translate misschien?

    Ik kan misschien wel wat in de favourites gaan zitten rommelen, maar ik begreep dat offbyone daar ook al wat in verbeterd had, en het lijkt me beter om dat stukje even bij een persoon te laten. (ook omdat ik nu mijn tijd aan watch-series.com aan het besteden ben).

    Het blijft (in mijn ogen in ieder geval) toch de meest logische plaats voor tvgemist...
     

    martijnr17

    Portal Pro
    November 15, 2008
    58
    12
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Ik ben ook super blij dat tvgemist in online videos zit. Het wordt goed onderhouden en je hebt 1 plugin voor vele sites.
     

    pcjunk

    Portal Pro
    January 30, 2009
    93
    1
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    mja dat is ook wel zo
    mischien dat iemand anders kan vermelden in het engels dat bij de afleveringen niet bij komt te staan waarvan de afleveringen zijn leek me toch wel belangrijk
     

    doskabouter

    Development Group
  • Team MediaPortal
  • September 27, 2009
    4,566
    2,938
    Nuenen
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    mja dat is ook wel zo
    mischien dat iemand anders kan vermelden in het engels dat bij de afleveringen niet bij komt te staan waarvan de afleveringen zijn leek me toch wel belangrijk

    Ik heb eens even zitten graven in de code, en ik denk dat er wel een mouw aan te passen is.
    1 optie is om in de lijst met videos al de ontbrekende naam erbij te zetten, maar dat vind ik een beetje dubbelop,
    een andere optie vergt wat aanpassingen in de plugin, daar ben ik met offbyone mee in overleg.

    Wat ik wel heb gezien (en dat vind ik eigenlijk veel belangrijker) is dat ik de videos in de favourites niet af kan spelen (in ieder geval niet de favourites die ik vanuit de uitzendinggemist opgeslagen heb).
    Hebben meer mensen dit?
     

    pcjunk

    Portal Pro
    January 30, 2009
    93
    1
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    ja klopt heb ik ook last van
    fijn dat je het overlegt met offbyone:)zou toch fijn wezen de naam bij de aflevering
     

    Users who are viewing this thread

    Top Bottom