Beta version of TV Gemist (2 Viewers)

niels37

Portal Pro
February 24, 2009
70
2
Home Country
Netherlands Netherlands
aloha,

Kan iemand mij vertellen waarom csi rtl4 in rtlgemist in onlinevideos niet wil afspelen ? Je moet nl blijkbaar je knip trekken ( via mobieltje) om 'm te kunne zien! Is hier een oplossing voor of is dat gewoon domme pech and live with it ?

gr Niels37
 

doskabouter

Development Group
  • Team MediaPortal
  • September 27, 2009
    4,566
    2,937
    Nuenen
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    aloha,

    Kan iemand mij vertellen waarom csi rtl4 in rtlgemist in onlinevideos niet wil afspelen ? Je moet nl blijkbaar je knip trekken ( via mobieltje) om 'm te kunne zien! Is hier een oplossing voor of is dat gewoon domme pech and live with it ?

    gr Niels37

    Nee, dat gaat zo 123 niet lukken. Zelfs als je hem op de website van rtl zelf kijkt krijg je zo'n irritant boxje. (In ieder geval op mijn systeem)
     

    niels37

    Portal Pro
    February 24, 2009
    70
    2
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    ja precies dat krijg ik ook, echter dat scherm krijg ik wel weg maar MP blijft zoeken naar die stream.................dus moet mp afsluiten ne weer opnieuw opstarten , anders is MP niet meer werkbaar. Maar goed dat weet ik nu ............je kan niet alles hebben ( maar wil het stiekum toch wel :) )

    thx voor je reply
    gr Niels
     

    doskabouter

    Development Group
  • Team MediaPortal
  • September 27, 2009
    4,566
    2,937
    Nuenen
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    ja precies dat krijg ik ook, echter dat scherm krijg ik wel weg maar MP blijft zoeken naar die stream.................dus moet mp afsluiten ne weer opnieuw opstarten , anders is MP niet meer werkbaar. Maar goed dat weet ik nu ............je kan niet alles hebben ( maar wil het stiekum toch wel :) )

    thx voor je reply
    gr Niels

    Ok, dat hangen is niet netjes. daar ga ik wel eens naar kijken.

    Volgens mij is er niets aan de hand, en kan je gewoon verder in mediaportal.
    Alleen de cursor blijft dat draaiende ding.
     

    effect10

    Portal Member
    April 1, 2008
    6
    0
    Beste medegebruikers,

    Ik heb tv gemist (met onlinevideos) draaiende, echter wanneer ik een willekeurige aflevering afspeel en dan stop om terug te gaan naar mediaportal blijft het beeld hangen op mijn lcdTV terwijl op de computer monitor ik wel mediaportal zie? Iemand een idee waar dit aan kan liggen, is namelijk heeeeeeeel irritant om telkens mediaportal te moeten afsluiten zodat het beeld verdwijnt.
     

    oekie

    MP Donator
  • Premium Supporter
  • April 25, 2008
    223
    14
    Gennep
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    heb problem met rtl gemist... kan de url niet vinden. Zag in het online video forum ook al staan. logs komen nog
     

    Richardd

    MP Donator
  • Premium Supporter
  • October 16, 2009
    53
    1
    Reusel
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Dit had ik ook bij alle zenders van TvGemist met OnlineVideos 0.20. Upgedate naar 0.22 en hij doet het weer.
     

    Geitel

    New Member
    April 5, 2010
    4
    0
    Na maanden klooien toch ook maar eens een berichtje. "Vroeger" had ik alles goed werkend. Nu krijg ik het niet meer voor elkaar. Saf4 geprobeerd, Saf5 geprobeerd, oude nvidia drivers, nieuwe nvidia drivers, NOD er op, NOD er af, Onlinevideos nieuwste versies, MP 1.1.0 RC5 er op, enz enz.

    Het gaat mij vooral om de TVGemist kanalen.
    De NOS kanalen functioneren goed.
    De RTL gemist kanalen niet => fout bij het opvragen van de afspeel urls
    De Publieke omroepen => Afspelen niet mogelijk bb.20100716.asf

    Via de websites spelen beide prima af........

    Kan iemand mij helpen??
     

    wouter1971

    MP Donator
  • Premium Supporter
  • November 19, 2008
    911
    143
    Purmerend, Holland
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Na maanden klooien toch ook maar eens een berichtje. "Vroeger" had ik alles goed werkend. Nu krijg ik het niet meer voor elkaar. Saf4 geprobeerd, Saf5 geprobeerd, oude nvidia drivers, nieuwe nvidia drivers, NOD er op, NOD er af, Onlinevideos nieuwste versies, MP 1.1.0 RC5 er op, enz enz.

    Het gaat mij vooral om de TVGemist kanalen.
    De NOS kanalen functioneren goed.
    De RTL gemist kanalen niet => fout bij het opvragen van de afspeel urls
    De Publieke omroepen => Afspelen niet mogelijk bb.20100716.asf

    Via de websites spelen beide prima af........

    Kan iemand mij helpen??

    Je moet voor het afspelen van uitzending gemist steams DMO in SAF via startmenu aan zetten.

    Voor de rest heb ik dezelfde problemen met de urls van sbs6 en rtl. Slecht voor WAF op dit moment :)
     

    Users who are viewing this thread

    Top Bottom