Earthcam (1 Viewer)

HenkHuppel

Portal Member
January 28, 2010
8
0
Beste mensen,

eerst was er een plug in van eartcam, waar je diverse steden kon bekijken en mp, maar ik kan deze nergens meer vinden.
Iemand de plugin misschien nog op zijn of haar pc staan?

Gr
 

Users who are viewing this thread

Similar threads

MP1 MP2 Hulp voor catavolt DE
Hallo lieve vrienden, Om een bepaalde reden wil ik u vandaag dringend om donaties vragen. Om redenen waarvoor ik niet verantwoordelijk ben en waarop ik hier niet wens in te gaan, heb ik een huurachterstand opgelopen, zodat mijn flat dreigt te worden opgezegd. Als ik kijk naar de download aantallen van PVHD en nog meer PVHD XMAS 2021...
Hallo lieve vrienden, Om een bepaalde reden wil ik u vandaag dringend om donaties vragen. Om redenen waarvoor ik niet...
Hallo lieve vrienden, Om een bepaalde reden wil ik u vandaag dringend om donaties vragen. Om redenen waarvoor ik niet...
Replies
0
Views
4K
Dit is een automatische vertaling. Laad de volledige logbestanden hier. De beschrijving is niet voldoende, wanneer treedt de fout precies op, welke stappen zijn er ondernomen? Voor snelle hulp raad ik de vermelding op het Engelse forum aan.
Dit is een automatische vertaling. Laad de volledige logbestanden hier. De beschrijving is niet voldoende, wanneer treedt de fout...
Voordat u dit bugrapport maakt: Zorg ervoor dat uw systeem (Windows, codecs en stuurprogramma's) up-to-date is, overeenkomt met de...
Replies
1
Views
892
ik heb er in het verleden hier C:\ProgramData\Team MediaPortal\MediaPortal TV Server\TuningParameters\dvbc een file bijgezet en dat werkte voor mij prima. Het kan natuurlijk zijn dat er bij jouw nog andere kastjes tussen zitten die het eea lastiger maken...
ik heb er in het verleden hier C:\ProgramData\Team MediaPortal\MediaPortal TV Server\TuningParameters\dvbc een file bijgezet en dat...
is er een mogelijkheid om je eigen zoeklijst in mediaportal te plaatsen voor dvb-c ik heb hier namelijk glasvezel en alle...
Replies
1
Views
2K
ok
ok
Pas een Intel NUC 6i3syh aangeschaft om een oude HP Desktop te vervangen die als HTPC achter mijn TV staat. Tijdens de installatie...
Replies
1
Views
13K
ik denk niet firedtv een afwijking heeft, maar dat Ziggo weer eens een wijziging heeft doorgevoerd, normale settop boxen compenseren dat automatisch. Vandaar ook die global tuninglist :) want werd er gek van dat er opeens als je F1 wilde kijken Sport1 pleitos was :)
ik denk niet firedtv een afwijking heeft, maar dat Ziggo weer eens een wijziging heeft doorgevoerd, normale settop boxen...
Zins het combineren van ziggo met upc heb ik problemen met een aantal zenders. Het gaat om SBS6, SBS9, NET5 en ook FOX dacht ik...
Replies
4
Views
3K
Top Bottom