hey dank u voor de reactie ik heb een intel core i7 en niviedia gforce 9600 hdmi dus daar zalk het niet aan liggen denk ik
die hobord spreekt die nederlands mijn engels is dus echt vreselijk he hahaha
Je processor is zeker krachtig genoeg. Over de grafische kaart durf ik mij niet helemaal uitspreken. Als het gaat om zeer hoge resolutie bestanden (full HD 1920 op 1080) met zeer hoge kwaliteit enzovoort, dan weet ik dat je bijna de allernieuwste generatie kaarten nodig hebt. Hier zijn al veel discussies over geweest op het algemene gedeelte van de website, maar ik volg dat niet altijd in detail.
Als het met SAF 5.0 niet lukt, dan zal het tóch aan je grafische kaart liggen. Maar probeer eerst die SAF eens uit.
Ik bedenk net dat ik misschien een post over SAF moet maken in het NDL, waar ik telkens naar kan verwijzen
beste
mijn dank is groot lag inderdaad aan saf nu alles perfect
alleen jammer dat ik mijn touchscreen + afstandbediening en buttons case van de moneual niet aan de praat krijg
zou echt mooi zijn geweest furetto
Dit is een automatische vertaling. Laad de volledige logbestanden hier. De beschrijving is niet voldoende, wanneer treedt de fout precies op, welke stappen zijn er ondernomen? Voor snelle hulp raad ik de vermelding op het Engelse forum aan.
Dit is een automatische vertaling. Laad de volledige logbestanden hier. De beschrijving is niet voldoende, wanneer treedt de fout...
Voordat u dit bugrapport maakt:
Zorg ervoor dat uw systeem (Windows, codecs en stuurprogramma's) up-to-date is, overeenkomt met de...
ik denk niet firedtv een afwijking heeft, maar dat Ziggo weer eens een wijziging heeft doorgevoerd, normale settop boxen compenseren dat automatisch.
Vandaar ook die global tuninglist :) want werd er gek van dat er opeens als je F1 wilde kijken Sport1 pleitos was :)
ik denk niet firedtv een afwijking heeft, maar dat Ziggo weer eens een wijziging heeft doorgevoerd, normale settop boxen...
Zins het combineren van ziggo met upc heb ik problemen met een aantal zenders. Het gaat om SBS6, SBS9, NET5 en ook FOX dacht ik...
Hi DBE,
dank voor de tip; zo blijft de kanalenlijst inderdaad overzichtelijk.
Alleen heb ik tot nu toe de ervaring dat niet alle HD-kanalen werken.
Bijvoorbeeld, Disney XD HD doet het gewoonweg niet (melding over 'Timeshift' of iets dergelijks); zo zijn er nog enkele HD-kanalen met een 'Timeshift'-probleem.
Is dit uniek voor mijn...
Hi DBE,
dank voor de tip; zo blijft de kanalenlijst inderdaad overzichtelijk.
Alleen heb ik tot nu toe de ervaring dat niet alle...
LS,
recent heb ik in mijn PC een Digital Devices CT2 met AlphaCrypt CAM CI+ geplaatst; dit werkt in het algemeen goed.
Het zoeken...
Ik zou lekker bij 1.11 blijven. Zelf MP 2.0 geprobeerd, maar 't is gewoon een ramp om te configureren. En het zal ook nog wel meer dan een jaar duren voordat mediaportal 2 meer te bieden heeft dan 1.11. Mediaportal 1.11 met een goede skin, zoals StreamedMP, en je bent voor een lange periode weer toekomstproof.
Ik zou lekker bij 1.11 blijven. Zelf MP 2.0 geprobeerd, maar 't is gewoon een ramp om te configureren. En het zal ook nog wel meer...
Ik draai nog 1.7 op mijn Win 7 HTPC, vanwege tijd (en motivatie) gebrek geen upgrades uitgevoerd omdat de ervaring leert er altijd...