Norwegian TV & Radio Logos (1 Viewer)

svortevik

Portal Pro
February 15, 2008
94
1
Siden sist jeg lastet ned denne ser jeg det nå er kommet som en installasjonsfil. Jeg vil i utganspunktet bare hente ut et par logoer å legge til de som mangler, er dette fortsatt mulig?

Har du MTV Live HD logo på vei?

Ellers så har TVNorge Max byttet navn til MAX på kabel.
 

liteglow

Portal Pro
November 13, 2011
93
8
Home Country
Norway Norway
Hmm

jeg installerte nettop MP, men når jeg åpner MP Configuration, så bare låser den seg helt og ingenting annet skjer!
Jeg lurer på hvordan jeg starter selve TV MP, og ikke bare config.
 

zicoz

MP Donator
  • Premium Supporter
  • September 3, 2006
    896
    63
    Home Country
    Norway Norway
    Hmm

    jeg installerte nettop MP, men når jeg åpner MP Configuration, så bare låser den seg helt og ingenting annet skjer!
    Jeg lurer på hvordan jeg starter selve TV MP, og ikke bare config.

    Den første gangen du starter MP så åpner den automatisk Config slik at du kan sette den opp slik du ønsker. Om den låser seg helt bør du søke støtte i den delen av forumet hvor det hører hjemme:

    Support - MediaPortal Forum

    ***********************************

    Ting som mangler for at denne pakken skal fungere optimalt med RiksTV:

    Disney Junior mangler logo Disney Junior har erstattet Disney Playhouse eller hva den nå het.

    http://www.astral.com/assets/f418ccd3cd8a4e01a5a2cc17e4682e44_Logo_DisneyJunior.png

    TV3 heter bare TV3 er lett å fikse dette for sluttbrukere, men hadde vert fint å ha en kopi av logoen som het bare TV3 komme med pakken

    TNT7 mangler logo (ny kanal)

    http://4.bp.blogspot.com/-kkljSqfh7yg/TWP-njIUdlI/AAAAAAAAATI/3ugm7xxIPkQ/s250/TNT7+logo+2011.png

    TV8 mangler logo, dette er en gruppe lokal-TV stasjoner som har slått seg sammen, logoen finner du oppe i venstre hjørne på f.eks. TVS.no Logoen inneholder "TV 8 Sunnmøre", men ser for meg at den enkleste løsningen er å bare bruke TV8 biten, og så legge inn kopier av denne for hver av lokalstasjonene. De jeg vet om er TV8 Sunnmøre, TV8 Follo, TV8 Romerike

    The Voice heter The Voice, er lett å fikse dette for sluttbrukere, men hadde vert fint å ha en kopi av logoen som het The Voice komme med pakken

    NRK1 Tegnspråk heter bare NRK Tegnspråk, er lett å fikse dette for sluttbrukere, men hadde vert fint å ha en kopi av logoen som het The Voice komme med pakken.

    Siden sist jeg lastet ned denne ser jeg det nå er kommet som en installasjonsfil. Jeg vil i utganspunktet bare hente ut et par logoer å legge til de som mangler, er dette fortsatt mulig?

    Har du MTV Live HD logo på vei?

    Ellers så har TVNorge Max byttet navn til MAX på kabel.


    Du kan pakke ut den nedlastede fila til ei makke, alle logoene ligger så i "Installer(CopyFile)" mappa.

    Men navnene er litt "rare":

    {0c8fd826-7412-470b-a4d6-688eb8a19539}-TV 2 Zebra.png

    Så det beste er nok å installere pakken.
     

    hulkhaugen

    Portal Pro
    November 9, 2008
    450
    58
    Arendal
    Home Country
    Norway Norway
    MAX.png er i pakken, så det skal ikke være noe problem. TNT7 ligger også i pakken, men den heter bare _7_.png, men kan lage en kopi som heter TNT7.png. Disney Junior og NRK kanalene kommer i neste oppdatering. TV 8 kanalene er nye for meg, men skal få lagt dem til, og skal få lagt til The Voice.png. Skal også få tatt med MTV Live HD. Flott at dere kommer med tilbakemeldinger. Jeg har kun parabol selv, og får ikke sett kanalnavnene på kabel og bakkenett...
     

    zicoz

    MP Donator
  • Premium Supporter
  • September 3, 2006
    896
    63
    Home Country
    Norway Norway
    Er mer enn bare fornøyd, er også ekstremt taknemlig for arbeidet du legger ned :)

    Pakken fungerer nå 100% med RiksTV på Sunnmøre.

    Takket være pakken din oppdaget jeg tom at NRK hadde byttet ut logoene sine, men skjønner ikke hvorfor de valgte å gå for noe så generisk og kjedelig, likte bedre de gamle logoene, men det har ikke noe med pakken å gjøre.
     

    liteglow

    Portal Pro
    November 13, 2011
    93
    8
    Home Country
    Norway Norway
    nå har jeg endelig fått MediaPortal opp å gå :)
    Men ny som jeg er, så lurer jeg på hvordan jeg får disse logoene inn i MP ?

    Når jeg har lastet ned denne filen, hvor skal jeg legge den for og innstalere ?

    takker
     

    liteglow

    Portal Pro
    November 13, 2011
    93
    8
    Home Country
    Norway Norway
    Hmm... jeg unzipper å da får jeg en mappe med logoer+en xml fil.

    Som du sikkert vet funker det ikke å dobbeltklikke på xml filen :p

    bare glem det...
    Jeg vet ikke hva som har skjedd, den første fila jeg fikk tak i var en .zip

    Men nå kom den riktige som jeg har installert :)
    Takker for jobben og ikkemisnt tiden du har brukt på dette.
     

    Users who are viewing this thread

    Top Bottom