Norwegian TV & Radio Logos (1 Viewer)

frank75

Portal Pro
August 6, 2007
126
0
Home Country
Norway Norway
Takk så mye :)

Sitter du på tråler eller offshore å trøkker :)
 

hulkhaugen

Portal Pro
November 9, 2008
450
58
Arendal
Home Country
Norway Norway
Klart det, skal kikke på det ut uken ;) Noen andre oppdaeringer jeg ikke har fått med meg, og noen radiokanaler som mangler?

EDIT:
Takk så mye :)

Sitter du på tråler eller offshore å trøkker :)
Hvordan vet du om min hemmelige offshore-identitet :p Jeg har da litt dødtid når jeg går 5/5 turnus...
 

esas

Portal Pro
November 14, 2006
160
27
Home Country
Norway Norway
Klart det, skal kikke på det ut uken ;) Noen andre oppdaeringer jeg ikke har fått med meg, og noen radiokanaler som mangler?

Ja, siden du spør..:)

Har disse kombinerte kanalene som hadde vært fint å få logo til:
-Star/showtime
-Viasat Nature & Crime

Har disse norske kanalene som mangler logo:
-TV Budstikka
-TV ROmerike 24
-TV Follo
-Get Infokanal

Radiokanaler av betydning:
-NRK Super

Har også et titals utenlandske tv-kanaler uten logo (som jeg heller ikke har funnet andre steder på forumet), men regner med at du ikke er så interesert i å lage logoer til alle kanaler som sendes i norge. Sitter foresten med GET kabel som du kanskje har skjønt..
 

hulkhaugen

Portal Pro
November 9, 2008
450
58
Arendal
Home Country
Norway Norway
Klart det, skal kikke på det ut uken ;) Noen andre oppdaeringer jeg ikke har fått med meg, og noen radiokanaler som mangler?

Ja, siden du spør..:)

Har disse kombinerte kanalene som hadde vært fint å få logo til:
-Star/showtime
-Viasat Nature & Crime

Har disse norske kanalene som mangler logo:
-TV Budstikka
-TV ROmerike 24
-TV Follo
-Get Infokanal

Radiokanaler av betydning:
-NRK Super

Har også et titals utenlandske tv-kanaler uten logo (som jeg heller ikke har funnet andre steder på forumet), men regner med at du ikke er så interesert i å lage logoer til alle kanaler som sendes i norge. Sitter foresten med GET kabel som du kanskje har skjønt..

Er du fornøyd nå? :p

Har oppdatert veldig mye. Tok meg en runde på nettet og så at det var mange kanaler som har endret logoer i år, så jeg brukte litt tid på det, samt at jeg hevet lista på kvaliteten jeg godtar. Brukte også litt kreativitet for å lage denne Viasat Nature & Crime Logoen ;)
 

Spragleknas

Moderator
  • Team MediaPortal
  • December 21, 2005
    9,474
    1,822
    Located
    Home Country
    Norway Norway
    Mangler TV5 og EuroNews. Fint om du kunne lagt med "bakgrunnen" slik at man kan mekke selv (eks. VikingTV <- Tror ikke du vil mekke den ;-)).

    Og... TAKK!!!
     

    hulkhaugen

    Portal Pro
    November 9, 2008
    450
    58
    Arendal
    Home Country
    Norway Norway
    TV5 som i TV5Monde? Fransk kanal? Og EuroNews, er det FTA kanal det eller? Det er forøvrig mange andre kanaler jeg ikke har lagt med som er fra andre nasjoner som TV Polskí, TV Finland etc, finnes liste på CanalDigital.no, men jeg regnet med at dette er veldig få som bruker. Kan forøvrig lage VikingTV også (Er det Viking fotballaget det?) Jo mere komplett pakken er, jo bedre vel...

    Jeg la dem til nå, har ikke lastet opp enda. Skal også legge ved en PSD, så du/dere kan lage deres egne logoer hvis dere føler for det :)

    Noe annet som mangler eller har feil filnavn? f.eks. Boomerang har jeg lagt inn to versjoner av, så der må dere velge selv.

    Også hadde det vært gøy å vite hvilken dere bruker, den med bakgrunn eller den transparente versjonen, og isåfall til hvilket skin.
     

    hulkhaugen

    Portal Pro
    November 9, 2008
    450
    58
    Arendal
    Home Country
    Norway Norway
    Hei godtfolk =)

    Ble litt inspirert av ikonene til iPhone, så lurte på om jeg skulle lage ikonene slik heller. Her er et eksempel med den nye til venstre og den nåværende til høyre. Hva syntes dere, eller bruker dere bare de transperente?

    newexample.png


    Ønsker tilbakemelding! God helg! :)

    EDIT: En bitteliten finpuss ;)

    excnbc.png


    Hvis det er noe å kritisere, så kom gjerne med tilbakemelding på det.
     

    esas

    Portal Pro
    November 14, 2006
    160
    27
    Home Country
    Norway Norway
    TV5 som i TV5Monde? Fransk kanal? Og EuroNews, er det FTA kanal det eller? Det er forøvrig mange andre kanaler jeg ikke har lagt med som er fra andre nasjoner som TV Polskí, TV Finland etc, finnes liste på CanalDigital.no, men jeg regnet med at dette er veldig få som bruker. Kan forøvrig lage VikingTV også (Er det Viking fotballaget det?) Jo mere komplett pakken er, jo bedre vel...

    Også hadde det vært gøy å vite hvilken dere bruker, den med bakgrunn eller den transparente versjonen, og isåfall til hvilket skin.

    TV5 (TV5Monde ja) og EuroNews er med i grunnpakken til GET.

    Jeg bruker bare de transperente logoene. De passer inn i alle skin og stjeler ikke for mye fokus.
     

    Users who are viewing this thread

    Top Bottom