Norwegian TV & Radio Logos (2 Viewers)

Doser_86

Portal Member
March 31, 2010
42
2
Home Country
Norway Norway
Hvordan skal jeg skrive NRK3 HD for at det skal fungere. Får jo ikke bruk / i filnavnet
 

svortevik

Portal Pro
February 15, 2008
94
1
Tidligere var disse med "ramme" på enkelte av kanalene. Mulig å få disse tilbake som et alternativ?

Kan du legge til Fox Crime også?:)
 

hulkhaugen

Portal Pro
November 9, 2008
450
58
Arendal
Home Country
Norway Norway
ok, har da lagt til ny versjon med MPEI installer og en update.xml, så kanskje oppdateringene går automatisk fremover...? Gi beskjed om jeg har screwd up...
 

royne

Portal Member
January 4, 2007
41
2
59
Asker
Home Country
Norway Norway
Hei,

Jeg mener jeg tidligere kopiert logofiler manuelt til C:\ProgramData\Team MediaPortal\MediaPortal\thumbs\tv\logos
og at filene måtte ha samme navn som kanalene.
Men filnavnenene i logopakken har en ID forran: {2c3fb26a-6665-4cf5-bbe6-a82efbde6d7a}-NRK3 HD.png

Må jeg rename filene, eller er det en enklere måte å installere logoen på?

/roynes

/edit
Tror jeg fant ut av det selv. Jeg er litt ukjent med extensioninstaller.
Jeg renamet den nedlastede installasjonsfilen fra ZIP til MPE1 og da var det bare å dobbeltklikk på filen, så startet installasjonen og logoene er på plass.
 

hulkhaugen

Portal Pro
November 9, 2008
450
58
Arendal
Home Country
Norway Norway
Høres rart ut at du fikk den som et zip-arkiv. Prøvde å starte nedlastingen her nå, og da kommer den i mpe1-format...
 

royne

Portal Member
January 4, 2007
41
2
59
Asker
Home Country
Norway Norway
Jeg testet å laste ned filen en gang til, jeg også. Jeg får fremdels en ZIP fil. Jeg brukte den store linken øverst i begynnelsen av denne tråden, du gjør det kanskje på en annen måte?, uansett ikke noe stort problem :)

/roynes
 

hulkhaugen

Portal Pro
November 9, 2008
450
58
Arendal
Home Country
Norway Norway
Merkelig, men har sikkert noe med hvilken nettleser man bruker, og/eller om man har assosiert .mpe1 med noe program eller ikke. Bruker du Internet Explorer? Har opplevd lignende med andre filer tidligere hvor filformatet er ukjent eller feil. Skal uansett legge til et notat en vei slik at andre oppmerksomme skal få slippe å stusse over lignende feil.

Takk for feedback :)
 

royne

Portal Member
January 4, 2007
41
2
59
Asker
Home Country
Norway Norway
Jeg bruker IE9, jeg forsøket med å sette sikkerheten i IE til Middels, da blir det ikke ZIP fil. Lurer på hva slags kritereier IE bruker for å rename filen til ZIP?

Du snakket om å inkludere en update.xml el.l , denne ligger ikke i "pakken"!
Vet du om det er enkelt å publisere pakken, slik at den slik at den blir synlig i MPEI uten å laste ned manuelt?



/roynes
 

Users who are viewing this thread

Top Bottom