opstart probleem van een film (1 Viewer)

HD_25

New Member
December 22, 2011
3
0
Home Country
Belgium Belgium
hello

als ik in media portal een mivie wil opzetten dan loopt alles vast ik versta niet hoe het komt kan er mij iemand helpen ?

MVG.
 

powermarcel10

Retired Team Member
  • Premium Supporter
  • November 30, 2010
    2,839
    898
    35
    Groningen
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Geef in ieder geval even aan wat er precies gebeurd, en vermeld ook even je systeem specificaties en gebruikte codecs..
     

    Users who are viewing this thread

    Similar threads

    Dit is een automatische vertaling. Laad de volledige logbestanden hier. De beschrijving is niet voldoende, wanneer treedt de fout precies op, welke stappen zijn er ondernomen? Voor snelle hulp raad ik de vermelding op het Engelse forum aan.
    Dit is een automatische vertaling. Laad de volledige logbestanden hier. De beschrijving is niet voldoende, wanneer treedt de fout...
    Voordat u dit bugrapport maakt: Zorg ervoor dat uw systeem (Windows, codecs en stuurprogramma's) up-to-date is, overeenkomt met de...
    Replies
    1
    Views
    892
    MP1 MP2 Hulp voor catavolt DE
    Hallo lieve vrienden, Om een bepaalde reden wil ik u vandaag dringend om donaties vragen. Om redenen waarvoor ik niet verantwoordelijk ben en waarop ik hier niet wens in te gaan, heb ik een huurachterstand opgelopen, zodat mijn flat dreigt te worden opgezegd. Als ik kijk naar de download aantallen van PVHD en nog meer PVHD XMAS 2021...
    Hallo lieve vrienden, Om een bepaalde reden wil ik u vandaag dringend om donaties vragen. Om redenen waarvoor ik niet...
    Hallo lieve vrienden, Om een bepaalde reden wil ik u vandaag dringend om donaties vragen. Om redenen waarvoor ik niet...
    Replies
    0
    Views
    4K
    ik heb er in het verleden hier C:\ProgramData\Team MediaPortal\MediaPortal TV Server\TuningParameters\dvbc een file bijgezet en dat werkte voor mij prima. Het kan natuurlijk zijn dat er bij jouw nog andere kastjes tussen zitten die het eea lastiger maken...
    ik heb er in het verleden hier C:\ProgramData\Team MediaPortal\MediaPortal TV Server\TuningParameters\dvbc een file bijgezet en dat...
    is er een mogelijkheid om je eigen zoeklijst in mediaportal te plaatsen voor dvb-c ik heb hier namelijk glasvezel en alle...
    Replies
    1
    Views
    2K
    ik denk niet firedtv een afwijking heeft, maar dat Ziggo weer eens een wijziging heeft doorgevoerd, normale settop boxen compenseren dat automatisch. Vandaar ook die global tuninglist :) want werd er gek van dat er opeens als je F1 wilde kijken Sport1 pleitos was :)
    ik denk niet firedtv een afwijking heeft, maar dat Ziggo weer eens een wijziging heeft doorgevoerd, normale settop boxen...
    Zins het combineren van ziggo met upc heb ik problemen met een aantal zenders. Het gaat om SBS6, SBS9, NET5 en ook FOX dacht ik...
    Replies
    4
    Views
    3K
    I can check. Lost everything after 27-02/ Ok, so new scan using these settings will work. I can check the logfile afterwards. tnx.
    I can check. Lost everything after 27-02/ Ok, so new scan using these settings will work. I can check the logfile afterwards. tnx.
    Ook hier (Woudrichem) enkele weken geleden de grote Ziggo kanalenwissel goocheltruck gehad. MP een full scan laten doen voor alle...
    Replies
    1
    Views
    2K
    Top Bottom