RTL XL (2 Viewers)

Where should the new RTL XL videos fit?

  • A new entry in the site-list (RTL XL) with all sections (A-Z..RTL XL Exclusief)

    Votes: 6 54.5%
  • Only the A-Z and Gemist under TVGemist/RTL

    Votes: 2 18.2%
  • All sections (A-Z..RTL XL Exclusief) under TVGemist/RTL

    Votes: 3 27.3%

  • Total voters
    11
  • Poll closed .

Dragy

Portal Pro
April 27, 2009
778
333
31
Home Country
Netherlands Netherlands
Hmm, misschien dat hij nu wel iets trager is dan normaal.. Maar ik heb er geen last van. Mijn website download gewoon elke 10 minuten die xml en zet het dan in de database. Zolang de xml maar berijkbaar is, is er niks aan de hand.

En alles wat in de xml staat, is ook op mijn website te vinden, als het goed is. Heb je een voorbeeld dan?

Zoals ik al zei, kan ik een aangepaste website / api beschikbaar maken waar enkel de informatie op staat die jij nodig hebt. Zo werk je om eventuele sloomheid van de ipadxml heen :)

offtopic:
Ik zag dat we gelijk RTL XL en Dumpert hadden geüpdatet :p zie bijlage. Wat een toeval.
 

Attachments

  • gelijk.PNG
    gelijk.PNG
    72.9 KB

powermarcel10

Retired Team Member
  • Premium Supporter
  • November 30, 2010
    2,839
    898
    35
    Groningen
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Ik heb RTL gefixed, maar, mijn god, wat is die ipadxml traaaaaag zeg.
    @Dragy: heb jij daar ook last van?

    Als dit blijft, dan lijkt me de site van dragy ook nog wel een optie. Al zag ik dat daar niet alles opstaat wat ik ook in de xml terugvind...

    Hi Doskabouter,

    bij mij doet hij het nog steeds niet, en heb al 3 keer een update gedaan dan alle sites.. Ik blijf de melding; "Time-out tijdens het laden van dynamische categorieen" krijgen.. Bij jou doet hij het wel?

    Edit: En nog ff n vraagje.. Misschien dat jij het weet.. Mijn "settings" is in online video's verdwenen.. Sinds de laatste versie was er in het menu een optie om naar instellingen te gaan, maar die is ineens spoorloos verdwenen.. Heb jij toevallig enig idee?
     

    doskabouter

    Development Group
  • Team MediaPortal
  • September 27, 2009
    4,583
    2,972
    Nuenen
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    die timeouts heb ik hier inderdaad ook. ik hoop dat rtl hier wat aan gaat doen, anders moet ik serieus iets anders verzinnen.

    Welke settings bedoel je dan? En heb je al eens in de log-file gekeken, of daar errors in staan of zo?
     

    Dragy

    Portal Pro
    April 27, 2009
    778
    333
    31
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Doskabouter, ik heb je een PM teruggestuurd.. Ben momenteel ook op msn te vinden.
     

    Dragy

    Portal Pro
    April 27, 2009
    778
    333
    31
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    RTL heeft weer het e.e.a. aangepast en dat wat doskabouter gisteren heeft gedaan, was dus nutteloos helaas.
    Ik moet ook nog wat aanpassen aan mijn website, die werkte dus ook niet.

    Als dos en ik gaan samenwerken, dan komt er dit weekend een werkende en verbeterde update.
     

    doskabouter

    Development Group
  • Team MediaPortal
  • September 27, 2009
    4,583
    2,972
    Nuenen
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    hm, ik had om een uur of 8 zelf ook nog geprobeerd, en de 1e poging leverde mij een time-out, maar de 2e poging lukte gewoon!
     

    Dragy

    Portal Pro
    April 27, 2009
    778
    333
    31
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Dat kan. Probleem is alleen dat de informatie niet meer lijkt te worden geüpdatet. Ik zag dat RTL een nieuwe server heeft en hier is alles wel actueel. Edit: en een stuk sneller!
     

    powermarcel10

    Retired Team Member
  • Premium Supporter
  • November 30, 2010
    2,839
    898
    35
    Groningen
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Hmmmm, RTL maakt het er niet makkelijker op!! Ondanks het feit ik (nog) weinig verstand heb van deze kwestie; is er misschien iets dat ik kan doen? Ik kan namelijk haast niet zonder RTL gemist in Mediaportal! En Mediaportal elke keer sluiten om vervolgens IE op te starten vind ik echt NIET de oplossing! :p
     

    Dragy

    Portal Pro
    April 27, 2009
    778
    333
    31
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Volgens mij is het met hun nieuwe server wel een stuk beter geworden.
    Ik denk niet dat jij kan helpen verder. Maar als je even geduld hebt, gaat het binnenkort weer allemaal werken!

    En ik heb erg goed nieuws! Ik heb de xml feed van Philips NetTV gevonden, wat betekend dat afleveringen in nog betere kwaliteit te bekijken zijn!

    Maar dat komt dit weekend allemaal. Ik ga verder met mijn tentamen leren :(
     

    Users who are viewing this thread

    Top Bottom