TVGemist in 1.1.0 (1 Viewer)

Matrover

New Member
July 6, 2010
3
0
Home Country
Netherlands Netherlands
Hee mensen,

Hebben jullie ook problemen met bovenstaande??
als ik in de config op tvgemist klik dan crashed heel de config..

Enig idee iemand??

Bedankt en Grtz
Matrover
 

Users who are viewing this thread

Similar threads

MP1 MP2 Hulp voor catavolt DE
Hallo lieve vrienden, Om een bepaalde reden wil ik u vandaag dringend om donaties vragen. Om redenen waarvoor ik niet verantwoordelijk ben en waarop ik hier niet wens in te gaan, heb ik een huurachterstand opgelopen, zodat mijn flat dreigt te worden opgezegd. Als ik kijk naar de download aantallen van PVHD en nog meer PVHD XMAS 2021...
Hallo lieve vrienden, Om een bepaalde reden wil ik u vandaag dringend om donaties vragen. Om redenen waarvoor ik niet...
Hallo lieve vrienden, Om een bepaalde reden wil ik u vandaag dringend om donaties vragen. Om redenen waarvoor ik niet...
Replies
0
Views
5K
ik denk niet firedtv een afwijking heeft, maar dat Ziggo weer eens een wijziging heeft doorgevoerd, normale settop boxen compenseren dat automatisch. Vandaar ook die global tuninglist :) want werd er gek van dat er opeens als je F1 wilde kijken Sport1 pleitos was :)
ik denk niet firedtv een afwijking heeft, maar dat Ziggo weer eens een wijziging heeft doorgevoerd, normale settop boxen...
Zins het combineren van ziggo met upc heb ik problemen met een aantal zenders. Het gaat om SBS6, SBS9, NET5 en ook FOX dacht ik...
Replies
4
Views
3K
Is er iemand die mij kan helpen aan de juiste tuningparameters / details voor Ziggo - Zwolle? Er verdwijnen steeds meer zenders. Nu geen RTL HD zenders meer (Scambled) ook geen Nick JR. Kom er met googlen niet uit.
Is er iemand die mij kan helpen aan de juiste tuningparameters / details voor Ziggo - Zwolle? Er verdwijnen steeds meer zenders. Nu...
Hallo Mensen, Zoals jullie vast wel ergens gelezen hebben gaan alle klanten van Ziggo de komende maanden gemigreerd worden naar...
Replies
14
Views
12K
Naja , na bovenstaande acties begon eergisteren het gelazer alweer, ik heb nu ook de korte kabels tussen versterker en Digital everywhere coax en tussen de versterker en wand contact door ook vervangen door degelijke Hirschmann coax kabels, dus nu zijn ALLE kabels coax Hirschmann kabels, en nu is het eindelijk ECHT opgelost! Bij het...
Naja , na bovenstaande acties begon eergisteren het gelazer alweer, ik heb nu ook de korte kabels tussen versterker en Digital...
Hoi, Sinds een week of 3-4 zijn de zenders RTL4 HD, RTL5 HD en SBS6 niet meer naar te lijken bij mij. Ook Discovery HD heeft hier...
Replies
9
Views
4K
I can check. Lost everything after 27-02/ Ok, so new scan using these settings will work. I can check the logfile afterwards. tnx.
I can check. Lost everything after 27-02/ Ok, so new scan using these settings will work. I can check the logfile afterwards. tnx.
Ook hier (Woudrichem) enkele weken geleden de grote Ziggo kanalenwissel goocheltruck gehad. MP een full scan laten doen voor alle...
Replies
1
Views
2K
Top Bottom