Zelf heb ik het nooit geprobeerd maar ik zie geen reden dat het niet zou werken. Enige puntje waar je op moet letten waar ik aan kan denken is de afstandsbediening. Er is een programma (ken het niet vanbuiten omdat ik het zelf niet nodig heb) dat er voor zorgt dat de groene knop van een MCE afstandsbediening MP opstart ipv MCE. Dat...
Zelf heb ik het nooit geprobeerd maar ik zie geen reden dat het niet zou werken. Enige puntje waar je op moet letten waar ik aan...
ik gebruik eigenlijk sinds het begin MCE, maar ben nu toch niet echt meer te tevreden over MCE en de ontwikkelingen.
Maar mijn...
Is dat dan niet als externe player? Ik heb Shark 007 en pdvd geinstalleerd met daarbij de Blue Ray handler. Wel versie .27 die nieuwe werkte niet bij mij. Blue Ray werkt nu met subs, maar gewone dvd's hebben nu opeens geen subs meer.
Is dat dan niet als externe player? Ik heb Shark 007 en pdvd geinstalleerd met daarbij de Blue Ray handler. Wel versie .27 die...
Hallo Allemaal
Ik heb mediaportal geinstalleerd op windows XP.
Via video kan ik eigenlijk alles afspelen dvd, ts bestanden enz enz...
Hallo, ik ben Justin, woonachtig in Groningen en al vanaf 1982 bezig met computers.
Vanaf 2004/2005 in eerste instantie met Windows Media Center, alleen dat beviel absoluut niet. Snel overgestapt naar Media Portal, waar ik ook af en toe bijdrages lever aan skin ontwikkelingen. O.a. vertalingen en design of een stukje design voor...
Hallo, ik ben Justin, woonachtig in Groningen en al vanaf 1982 bezig met computers.
Vanaf 2004/2005 in eerste instantie met...
Vanaf 2004/2005 in eerste instantie met...
Heb je de prevent MCE policy enabled?
In MediaPortal Configuration:
Disable Microsoft Media Center Services in Configuration > Additional 3rd Party Checks.
Heb je de prevent MCE policy enabled?
In MediaPortal Configuration:
Disable Microsoft Media Center Services in Configuration >...
Telkens als ik MP opgestart heb, film gekeken, en MP afsluit... dan zie ik in de windows taakbalk een melding: "Windows Media...
Ik zal me maar even voorstellen!
Ik ben Stijn, 20 lentes jong. Gedurende de week studeer ik nog voor m'n professionele bachelor Elektronica-ICT, maar in de weekends kun je mij terugvinden tussen de knopjes van mengpanelen en lichttafels.
En hoewel ik mij als technicus soms verschrikkelijk kan ergeren aan DJ's, schrik ik er niet...
Ik ben Stijn, 20 lentes jong. Gedurende de week studeer ik nog voor m'n professionele bachelor...
Ik ben Stijn, 20 lentes jong. Gedurende de week studeer ik nog voor m'n professionele bachelor...
Ik ben heel even gaan kijken naar dat toestel, zonder de technische details te bekijken. En volgens mij ben je nu een omweg aan het maken :)
Als je een toestel hebt, gelijk het welk, waarmee je webpaginas op je TV kan toveren (zij het een PC, XBOX, PS3, AC Ryan, ...) dan is er al een kans dat je deze internet-stream kan bekijken...
Ik ben heel even gaan kijken naar dat toestel, zonder de technische details te bekijken. En volgens mij ben je nu een omweg aan het...
Hallo,
Ik wilde graag weten, of dit mogelijk is:
Kijk graag naar Biljart-uitzendingen en die zijn alleen via Internet te...
He Thundercats, bedankt voor je reactie.
Ik zal zeker de android toepassing opzoeken.
Op mijn msi media live zit ook zo'n 2 regelig displaytje en dat gaat wel, maar zoals je zegt niet ideaal
en zeker niet genoeg om de WAF hoog te krijgen.
IK heb inmiddels een workaround die dat beter doet via de "one button random music" plugin...
He Thundercats, bedankt voor je reactie.
Ik zal zeker de android toepassing opzoeken.
Op mijn msi media live zit ook zo'n 2...
MediaPortal Version: 1.1.1
MediaPortal Skin: bleu3wide
Windows Version: windows 7
CPU Type: AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core...
Dit zou perfect moeten werken met de iPod Touch. Je moet een soort webserver installeren op je MediaPortal Systeem. Op je iPod is het dan eigenlijk een webpagina waar je op zit, maar hij installeert zijn eigen icoontje als ware het een programma. Al even geleden dat ik het zelf nog gebruikt heb...
Dit zou perfect moeten werken met de iPod Touch. Je moet een soort webserver installeren op je MediaPortal Systeem. Op je iPod is...
Hoe bedienen jullie je Media Pc. Ik gebruik zelf een blue-tooth toetsenbord (die niet altijd helemaal lekker connectie wil maken)...
Hallo allemaal!
Tijd geleden dat ik hier heb rond gekeken, en kom tot de ontdekking dat er veel is gebeurd! Zoals dit nederlandse forum!
Ik ben Marco Nierop en al zeker een jaar of 3 tevreden gebruiker van mediaportal, vooral in het begin was het nog vrij buggy allemaal en was ik dagelijks bezig de boel te tweaken om het beter...
Hallo allemaal!
Tijd geleden dat ik hier heb rond gekeken, en kom tot de ontdekking dat er veel is gebeurd! Zoals dit...
Hoi allemaal,
Ik ben Pascal 31 jaar jong.
ik gebruikte altijd XBMC maar ik hoorde van iemand dat mediaportal veel mooier zou...
Nou, alles, wat ik momenteel wilde, aan de praat hoor.
Er zijn nog wat dingetjes maar dat zoek ik eerst maar zelf uit.
En als ik er niet uit kom dan weet ik het forum te vinden.
Ik heb trouwens SAF van Hoborg gebruikt, versie 4.
Eigenlijk heel overzichtelijk.
Nou bedankt he.
:thx:
Nou, alles, wat ik momenteel wilde, aan de praat hoor.
Er zijn nog wat dingetjes maar dat zoek ik eerst maar zelf uit.
En als ik...
Hallo, ben tegen de 50. Heb wat rondgekeken op deze mediaportal fora. Iedereen is behoorlijk thuis in dit mediageweld.
Voor mij is...
Volgende thread op een ander forum werd op het engelse gedeelte warm aanbevolen ivm opzetten van htpc: Guide to Building a HD HTPC - Page 437 - AVS Forum
Volgende thread op een ander forum werd op het engelse gedeelte warm aanbevolen ivm opzetten van htpc: Guide to Building a HD HTPC...
Ik ben geheel nieuw met het HTPC concept en ben me pas net aan het oriënteren. Ik wil graag gebruik gaan maken van mediaportal...
RC2 geinstalleerd.... Maar niet zonder problemen... De Tvservice gaf problemen tijdens de update...
Vervolgens een schone install moeten uitvoeren.
Nu loopt het weer,.. maar
Weet nog niet echt of het een vooruitgang is ....Loop nog tegen een aantal bugs aan.
RC2 geinstalleerd.... Maar niet zonder problemen... De Tvservice gaf problemen tijdens de update...
Vervolgens een schone install...
Iemand een idee wanneer ze deze los laten?
Heb nl verschillende issues net RC1.
Groet Oek
Hi ik ben Roy, 35 lentes en geboeid door alles met een stekker ;)
Ben sinds 2 jaar bezig met MP en gebruik hem als stand alone in de huiskamer als htpc incl tv.
Van beroep ben ik een Service Technicus in de printer industrie
Groet Oek
Hi ik ben Roy, 35 lentes en geboeid door alles met een stekker ;)
Ben sinds 2 jaar bezig met MP en gebruik hem als stand alone in...
Ik zal mijzelf maar even voorstellen :)
Mijn naam is Nick Huys ben 18 jaar..
Ik woon in Belgie, Sint-Katelijne-Waver om precies...
Waarschijnlijk doel je op het hardwarematig DEcoderen van de videobestanden wat met elke ATi AVIVO of Nvidia PureVideo kaart gedaan kan worden (en met een aantal nieuwe CPU's).
Avivo vs Purevideo (TomsHardware.com)
Avivo vs PureVideo (Hardware.info)
Daarnaast is het wel belangrijk dat de combinatie hardware & software het...
Waarschijnlijk doel je op het hardwarematig DEcoderen van de videobestanden wat met elke ATi AVIVO of Nvidia PureVideo kaart gedaan...
Hallo,
Ik ben al een paar weken zwaar aan het speuren op internet omtrent een HTPC. We gaan binnenkort verhuizen naar ons 1e...
Ik heb gisterenavond pas de upgrade gedaan, na het vervangen van de processor door een Unlocked (alle vier de cores) Phenom II X2 550. En mijn vriendin meldde mij dat Win7 tijdens het spelen van House ineens weer dacht dat MP gecrashed was. Ik dacht dat dit oud zeer er volledig uit was.
'k Heb wel alle databases en config files...
Ik heb gisterenavond pas de upgrade gedaan, na het vervangen van de processor door een Unlocked (alle vier de cores) Phenom II X2...
Op 20/02/2010 werd de eerste release canidate (RC) van MediaPortal 1.1.0 vrijgegeven.
In deze versie zijn ten opzichte van...
Wat is MediaPortal?
MediaPortal is een Open Scource programma waarmee je je PC in een geavanceerde Media Center veranderd.
Muziek, internet, radio, films, DVD's, RSS, weerberichten, TV-series, en nog veel meer is mogelijk.
De voordelen van MediaPortal:
Gratis.
Zeer veel plugins.
Constand in ontwikkeling.
Alles is vrij aan te...
Wat is MediaPortal?
MediaPortal is een Open Scource programma waarmee je je PC in een geavanceerde Media Center veranderd...
Wat is MediaPortal?
MediaPortal is een Open Scource programma waarmee je je PC in een geavanceerde Media Center veranderd...