Installatie en Configuratie (3 Viewers)

Hey allemaal, ik heb een mediacenter draaien met de laatste mediaportal op een windows 7 besturing. ik heb twee satteliet kaarten welke in staat zijn hd materiaal op beeld te toveren.(technotrend s2-3200) ned 1-2-3 hd bbc-hd, en meerdere hd zernders zijn dan ook goed te zien. mede hierdoor, heb ik besloten mijn canaal...
Hey allemaal, ik heb een mediacenter draaien met de laatste mediaportal op een windows 7 besturing. ik heb twee satteliet...
Hey allemaal, ik heb een mediacenter draaien met de laatste mediaportal op een windows 7 besturing. ik heb twee satteliet...
Replies
0
Views
2K
MP1 MP2 r.c. 4 DE
Inmiddels op de final! Loopt goed met vrm9, maar onder evr heb ik stotter in Livetv HD.. ook als ik naar het menu ga, dan stottert het mini schermpje. Waar kan dit mee te maken hebben? Ik heb verschillende codecs/verse installatie geprobeerd, maar geen resultaat. Bvd oekie
Inmiddels op de final! Loopt goed met vrm9, maar onder evr heb ik stotter in Livetv HD.. ook als ik naar het menu ga, dan stottert...
Ik weet niet of jullie dezelde mening delen als mij, nl. Sinds rc3 loopt mijn live-tv alles behalve stabiel! Van zender verwisselen...
Replies
2
Views
2K
Heb zelf geen Blurays, dus geen ervaring. Probeer verder in het SAF forum zou ik zeggen, met dezelfde info die je hier post.
Heb zelf geen Blurays, dus geen ervaring. Probeer verder in het SAF forum zou ik zeggen, met dezelfde info die je hier post.
Al lange tijd heb ik CoreAVC 2.0 geschaft. Mede door deze discussie wil 'm graag weer gebruiken op mijn win7 64bit pc (nvidia IGP...
Replies
3
Views
3K
Heb je niet toevallig ergens een uitleg hoe je de tv server instelt ? want ik krijg het "streaming" gedeelte maar niet werkend. Het werkt niet eens op de locale pc. Groetjes.
Heb je niet toevallig ergens een uitleg hoe je de tv server instelt ? want ik krijg het "streaming" gedeelte maar niet werkend. Het...
Op mijn website PCbyMP ben ik druk bezig met een video tutorial serie over hoe je MediaPortal download, installeert en instelt...
Replies
4
Views
4K
Hmmz, dat heb ik soms ook... en vooral vaak bij het TVgemist gedeelte. Youtube is geen probleem.
Hmmz, dat heb ik soms ook... en vooral vaak bij het TVgemist gedeelte. Youtube is geen probleem.
Ik maak gebruik van StreamedMP versie (r1410) en heb ook onlinevideos v0.20 geïnstalleerd. Sommige onlinevideos werken gewoon, maar...
Replies
11
Views
4K
Hallo allemaal, Newbee hier. Heb versie MP 1.0.2 enigszins werkend gekregen. Nu is mij geadviseerd om naar versie 1.1.0 RC 4 over te stappen. Wat ik wel wil doen. Door al dat gespeel heb ik misschien wel 5,6 of meer codecs op mijn pc. Voordat ik begin met het installeren van een nieuwe versie is het misschien slim om wat van...
Hallo allemaal, Newbee hier. Heb versie MP 1.0.2 enigszins werkend gekregen. Nu is mij geadviseerd om naar versie 1.1.0 RC 4...
Hallo allemaal, Newbee hier. Heb versie MP 1.0.2 enigszins werkend gekregen. Nu is mij geadviseerd om naar versie 1.1.0 RC 4...
Replies
0
Views
2K
MP1 MP2 TV kaart DE
Ik weet niet of dit voor je op gaat, maar als je op Windows 7 meer dan 4GB geheugen hebt, dan werkt de Hauppauge PVR 150 niet goed. Je kan met msconfig tijdelijk je geheugen hoeveelheid naar beneden zetten en je zal dan zien dat de beeld kwaliteit wel goed is. Weet niet of dit op andere Windows versies ook zo is, want dat heb ik zelf...
Ik weet niet of dit voor je op gaat, maar als je op Windows 7 meer dan 4GB geheugen hebt, dan werkt de Hauppauge PVR 150 niet goed...
Hoi, Van de week heb ik een Hauppauge PVR150 kaart in mijn HTPC gezet, zodat ik nu analoge tv kan kijken via mijn HTPC. Helaas...
Replies
3
Views
3K
Is helemaal opgelost, heb deze er even overheen gedaan: IR Server Suite (IRSS) - MediaPortal Forum Grt Dennis
Is helemaal opgelost, heb deze er even overheen gedaan: IR Server Suite (IRSS) - MediaPortal Forum Grt Dennis
Goeiemorgen Ik heb Mediaportal gedownload, nadat mijn Vista vol zat met virussen. Nu werk ik met Windows 7 Ultimate, en heb...
Replies
2
Views
2K
MP1 MP2 EPG zonder Tv kaart DE
Hm, lijkt me een instinker ! Om Webepg te kunnen gebruiken, moet je de TV server volledig installeren. En volgens mij moet je dan ook nog eens je TV-gids-kanalen mappen aan fysieke-kanalen vooraleer ze zichtbaar worden in je TV-gids. Misschien overwegen om een of andere browser-plugin te installeren en dan naar een online TV-gids...
Hm, lijkt me een instinker ! Om Webepg te kunnen gebruiken, moet je de TV server volledig installeren. En volgens mij moet je dan...
Il wil graag gebruik maken van EPG, maar heb geen TV Kaart en wil deze ook niet hebben. Ik zou alleen graag dus het programma...
Replies
1
Views
2K
Groot probleem met mc2xml wat mij betreft is dat ze voor de Nederlandse zenders maar een paar dagen hebben, of hadden. En dat bvb in het geval van een verlengd weekend, de EPG voor jullie 3 nationale zenders leeg bleef. NU moet ik toegeven dat ik niet zo vaak naar Nederland kijk, maar ik had het toch graag opgelost.
Groot probleem met mc2xml wat mij betreft is dat ze voor de Nederlandse zenders maar een paar dagen hebben, of hadden. En dat bvb...
Hoe het gesteld is met de MP grabbers voor Nederlandse zenders weet ik niet goed. Maar zowel Humo als teveblad hebben maanden...
Replies
2
Views
5K
Jep, de grabber ziet deze gewoon als een kanaal. Dit omdat ik op mijn systeem het kanaal Ketnet/Canvas genoemd heb. Voor die plus kanalen moet je eens kijken of tv.be deze aanbied (ik zit momenteel op school), indien ja, dan voeg ik deze toe aan de database en is de data vanaf morgen gewoon beschikbaar. Natuurlijk moeten we dan wel...
Jep, de grabber ziet deze gewoon als een kanaal. Dit omdat ik op mijn systeem het kanaal Ketnet/Canvas genoemd heb. Voor die plus...
Oorspronkelijke discussie werd hier gevoerd...
Replies
1
Views
2K
Top Bottom