Beta version of TV Gemist (3 Viewers)

Richardd

MP Donator
  • Premium Supporter
  • October 16, 2009
    53
    1
    Reusel
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Bedankt Doskabouter, ik krijg nu ook de juiste afleveringen bij het zoeken.

mknoppert

Portal Member
    May 4, 2009
    25
    2
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Goed om te zien dat er eindelijk weer iets is om uitzendinggemist te bekijken.
    Ik heb alleen nu het probleem dan bij de streams van uitzendinggemist niets kan bekijken. Ik krijg de melding dat mediaportal ASF files niet kan afspelen.

Ik heb al bij Saf MS DMO aangezet maar dat hielp niet. Iemand hier een idee?

wouter1971

MP Donator
  • Premium Supporter
  • November 19, 2008
    910
    143
    Purmerend, Holland
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Ik heb alleen nu het probleem dan bij de streams van uitzendinggemist niets kan bekijken. Ik krijg de melding dat mediaportal ASF files niet kan afspelen.

Ik heb saf 4.00 beta 22 en die doet het prima. DMO aangezet op advies van de mannen hier en alles doet het goed.

Dragy

Portal Pro
    April 27, 2009
    778
    333
    33
    Home Country
    Netherlands Netherlands

Ik heb saf 4.00 beta 22 en die doet het prima. DMO aangezet op advies van de mannen hier en alles doet het goed.
    Gaat het bij jullie dan helemaal goed met afspelen? Als ik vooruitspoel (met stapjes iig), wordt het beeld zwart namelijk. Ook zijn een paar labels verschoven (StreamedMP)..

mknoppert

Portal Member
    May 4, 2009
    25
    2
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Helaas zelfs nog SAF terug gezet naar beta 22, maar ook dit heeft niets kunnen oplossen.

Maurits

mknoppert

Portal Member
    May 4, 2009
    25
    2
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Misschien een noob vraag, maar ik heb mijn systeem gegevens ingevuld, maar ik zie aan de rechterkant niet My system komen te staan. Moet ik dan nog ergens een vinkje plaatsen?

wouter1971

MP Donator
  • Premium Supporter
  • November 19, 2008
    910
    143
    Purmerend, Holland
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Helaas zelfs nog SAF terug gezet naar beta 22, maar ook dit heeft niets kunnen oplossen.

Maurits

Oke. Gezien. Mag ik ervan uitgaan dat je de nvidia beeldschermdrivers geinstalleerd hebt en niet die van microsoft die met je operating system installatie meegekomen zijn? Dat is namelijk wel belangrijk, daarnaast zou saf de rest moeten doen.

mknoppert

Portal Member
    May 4, 2009
    25
    2
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    hmmm ik heb de drivers van de beeldscherm adapter geupdate van de nvidia site. Ik heb de stable release van Saf staan.

Nu probeer ik DMO aan te zetten, maar dan krijg ik de volgende foutmelding. (het lukt mij even niet om meteen een plaatje neer te zetten)

Foutmelding

Zit hier misschien het probleem?

---

Deze foutmelding kreeg ik echter op een andere pc. Op beide pc's wel dezelfde software staan. Ook dezelfde win 7 installaties.

Op mijn HTPC Kan ik wel DMO aanzetten, maar dan nog steeds lukt het mij niet om de streams van uitzending gemist af te spelen ook de streams van sbs6 en net 5 (WMV lukt mij ook niet).

--
    Ook maar een mediaportal log toegevoegd. Misschien dat iemand daar iets uit kan halen.

doskabouter

Development Group
  • Team MediaPortal
  • September 27, 2009
    5,225
    4,171
    Nuenen
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Misschien een noob vraag, maar ik heb mijn systeem gegevens ingevuld, maar ik zie aan de rechterkant niet My system komen te staan. Moet ik dan nog ergens een vinkje plaatsen?

Als we dan toch offtopic gaan, dan heb ik er ook nog wel een:
    Wat gebruiken jullie als epg-source?
    Ikzelf tvgids.nl, maar die heb ik wel flink aan moeten passen voordat die werkte

Users who are viewing this thread

Top Bottom