hallo (1 Viewer)

Users who are viewing this thread

Similar threads

MP1 MP2 Hulp voor catavolt DE
Hallo lieve vrienden, Om een bepaalde reden wil ik u vandaag dringend om donaties vragen. Om redenen waarvoor ik niet verantwoordelijk ben en waarop ik hier niet wens in te gaan, heb ik een huurachterstand opgelopen, zodat mijn flat dreigt te worden opgezegd. Als ik kijk naar de download aantallen van PVHD en nog meer PVHD XMAS 2021...
Hallo lieve vrienden, Om een bepaalde reden wil ik u vandaag dringend om donaties vragen. Om redenen waarvoor ik niet...
Hallo lieve vrienden, Om een bepaalde reden wil ik u vandaag dringend om donaties vragen. Om redenen waarvoor ik niet...
Replies
0
Views
4K
Dit is een automatische vertaling. Laad de volledige logbestanden hier. De beschrijving is niet voldoende, wanneer treedt de fout precies op, welke stappen zijn er ondernomen? Voor snelle hulp raad ik de vermelding op het Engelse forum aan.
Dit is een automatische vertaling. Laad de volledige logbestanden hier. De beschrijving is niet voldoende, wanneer treedt de fout...
Voordat u dit bugrapport maakt: Zorg ervoor dat uw systeem (Windows, codecs en stuurprogramma's) up-to-date is, overeenkomt met de...
Replies
1
Views
892
ik heb er in het verleden hier C:\ProgramData\Team MediaPortal\MediaPortal TV Server\TuningParameters\dvbc een file bijgezet en dat werkte voor mij prima. Het kan natuurlijk zijn dat er bij jouw nog andere kastjes tussen zitten die het eea lastiger maken...
ik heb er in het verleden hier C:\ProgramData\Team MediaPortal\MediaPortal TV Server\TuningParameters\dvbc een file bijgezet en dat...
is er een mogelijkheid om je eigen zoeklijst in mediaportal te plaatsen voor dvb-c ik heb hier namelijk glasvezel en alle...
Replies
1
Views
2K
OK, this is specifically for people in Belgium (Vlaanderen) who are using Telenet Cable with MediaPortal 2. Next year (Edit: this year, in march 2020) the Telenet provider will stop broadcasting Analog TV and Radio signals on their cable, and make the switch to Digital (DVB-C). The radio signals will disappear completely, so you'll...
OK, this is specifically for people in Belgium (Vlaanderen) who are using Telenet Cable with MediaPortal 2. Next year (Edit: this...
OK, this is specifically for people in Belgium (Vlaanderen) who are using Telenet Cable with MediaPortal 2. Next year (Edit: this...
Replies
0
Views
2K
Ik zou lekker bij 1.11 blijven. Zelf MP 2.0 geprobeerd, maar 't is gewoon een ramp om te configureren. En het zal ook nog wel meer dan een jaar duren voordat mediaportal 2 meer te bieden heeft dan 1.11. Mediaportal 1.11 met een goede skin, zoals StreamedMP, en je bent voor een lange periode weer toekomstproof.
Ik zou lekker bij 1.11 blijven. Zelf MP 2.0 geprobeerd, maar 't is gewoon een ramp om te configureren. En het zal ook nog wel meer...
Ik draai nog 1.7 op mijn Win 7 HTPC, vanwege tijd (en motivatie) gebrek geen upgrades uitgevoerd omdat de ervaring leert er altijd...
Replies
2
Views
5K
Top Bottom