Razor (1 Viewer)

Users who are viewing this thread

Similar threads

We are proud to present MediaPortal 2.3.1 MediaPortal 2.3.1 is a full-blown media center software that addresses the most common user requirements out of the box. Aside from its support for Live TV and Radio, it offers a complete media server for music, movies, and TV shows. Info is automatically downloaded from various sources to...
We are proud to present MediaPortal 2.3.1 MediaPortal 2.3.1 is a full-blown media center software that addresses the most common...
We are proud to present MediaPortal 2.3.1 MediaPortal 2.3.1 is a full-blown media center software that addresses the most common...
Replies
0
Views
2K
MP1 MP2 [News] MediaPortal 2.3 Release DE
It is looking and working very well now and I am almost at the point of switching my HTPC to MP2, madvr would definitely push me over the edge for sure.;)
It is looking and working very well now and I am almost at the point of switching my HTPC to MP2, madvr would definitely push me...
We are proud to present MediaPortal 2.3 MediaPortal 2.3 is a full-blown media center software that addresses the most common user...
Replies
4
Views
5K
Anecdotal testimonies are not helpful. If you guys would like to continue this chat, I'll move this thread to the Café section. The discussion about your issues is taking place here: Installation failing
Anecdotal testimonies are not helpful. If you guys would like to continue this chat, I'll move this thread to the Café section...
I have been looking for a replacement to Windows Media Center for a little over a year.No luck. Now, I'm no Microsoft fanboy, but I...
Replies
15
Views
4K
Ok, tu as raison pour le plugin, ça permet de mettre en MAJ seulement MP, pas Windows. Et de faire d'autre choses. C'est plutôt pratique Pour les 3 DEVICES, je viens juste de comprendre. Je ne connaissais que MCE Keyboard, j'avais pas tilté que les deux autres aussi était des noms réservés avec des qualités spécifiques. Tiptop, je...
Ok, tu as raison pour le plugin, ça permet de mettre en MAJ seulement MP, pas Windows. Et de faire d'autre choses. C'est plutôt...
Préambule: Bonjour, Je vous propose un tutoriel pour mettre en place relativement simplement une télécommande Harmony One et un...
Replies
8
Views
8K
Non. Cest propre a ton arduino. On branch les leds sur les ports SPI . MOSI et SCK
Non. Cest propre a ton arduino. On branch les leds sur les ports SPI . MOSI et SCK
Salut les Français, ( même si malheureusement on commence à se faire rare) la Team FR de XBMC ont concocté un Ambilight (basé sur...
Replies
45
Views
16K
Top Bottom