RTL XL (7 Viewers)

Where should the new RTL XL videos fit?

• A new entry in the site-list (RTL XL) with all sections (A-Z..RTL XL Exclusief)

Votes: 6 54.5%
  • Only the A-Z and Gemist under TVGemist/RTL

Votes: 2 18.2%
  • All sections (A-Z..RTL XL Exclusief) under TVGemist/RTL

Votes: 3 27.3%

• Total voters
    11
  • Poll closed .

lightman

MP Donator
  • Premium Supporter
  • December 28, 2007
    90
    2
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    thnx voor het goede werk!
    hoop dat RTL weer snel live is..

oekie

MP Donator
  • Premium Supporter
  • April 25, 2008
    221
    14
    Gennep
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Denk dat de indeling nu prima is hoofdgoep tvgemist de rest eronder in sub-groepen..

En hell,... Mijn vrouwtje loopt te stuiteren... Geen GTST.. Help doskabouter;)

Greets oekie

avee

MP Donator
  • Premium Supporter
  • April 8, 2008
    60
    6
    Ik ben ook voor een aparte entry in de hoofdlijst voor alle zenders. En voor de top-50 van de PO ;)

snoekieboe

Portal Pro
    October 20, 2007
    52
    4
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Maakt niet zo veel uit hoe het er uit komt te zien, zolang het maar weer werkt.
    Ik wordt stapelgek van mijn vrouw die iedere dag heel nadrukkelijk en hardop de foutmelding opleest als ze een rtlgemist stream probeert te openen!:mad:

Alzie

Portal Member
    January 28, 2008
    18
    1
    Volgens mij moet het vrouw vriendelijk dat rtl gemist , een grote knop met GTST. en een foutmelding die mij vrijwaart van alle blaam.

het liefst aparte kanalen sbs rtl en de publieke.

Suc6

t

crackdown

Portal Pro
    November 24, 2009
    100
    26
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Hoi doskabaouter!

Jammer dat de poll gesloten is, anders had ik ook voor optie 1 gekozen. Ik kwam net van vakantie en wilde oh cherso en The Voice effe inhalen. Als iets even niet werkt realiseer je des te meer wat een machtige plugin jij (jullie) hebben gemaakt! Nogmaals hartelijk dank voor al je harde werk. Ik kijk er samen met de kids naar uit naar het moment dat RTL weer werkt :D

doskabouter

Development Group
  • Team MediaPortal
  • September 27, 2009
    5,007
    3,771
    Nuenen
    Home Country
    Netherlands Netherlands
    Pfew, de rtl-xl is een feit!

Een paar opmerkingen:
    Op sommige videos zit DRM, en van sommige videos is aangegeven dat er DRM opzit. Helaas komen die niet helemaal overeen.

Waar RTL aangegeven heeft dat er DRM op de video zit, en de betaalfilms, heb ik dat in de description erbijgezet.
    Het kan dus zijn dat een video waar DRM toegevoegd is aan de description gewoon afspeeld, maar het kan ook zijn dat je zo'n popup krijgt, die je met escape, of je muis weg kan krijgen.

Ook heb ik de rtl-gemist uit de tv-gemist gehaald.

P.S. gebruikt iemand tvtutti ooit?

Users who are viewing this thread

Top Bottom