Welke epg gebruiken jullie? (1 Viewer)

astrapowerrr

Portal Pro
May 21, 2008
180
13
44
ijsselstein
Home Country
Netherlands Netherlands
Ik gebruik momenteel zelf de epg vanuit de dvb c van Caiway.
Alleen wat ik daar mis is dat als ik een opname maak van bijv bones er geen serie of afleverings nummer bij staat.

Is dit wel als je bijv Web epg gebruikt of xmltv?

astrapowerrr

Portal Pro
May 21, 2008
180
13
44
ijsselstein
Home Country
Netherlands Netherlands
Daar ben ik heel even mee bezig geweest naar snap daar werkelijk geen snars van hoe ik dat in kan stellen...
Ervaring met dat programma?

jehe

Test Group
  • Team MediaPortal
  • February 15, 2011
    694
    216
    55
    Home Country
    Belgium Belgium
    Country flag
    Ik geloof dat je in Nederland woont .
    Probeer dan de informatie van de gids publieke omroep is te grabben met webgrab+plus.

Jean

jehe

Test Group
  • Team MediaPortal
  • February 15, 2011
    694
    216
    55
    Home Country
    Belgium Belgium
    Country flag
    Neen ,ik gebruik de tvseries plugin niet,allez ik neem zeer weinig programma`s op.

Jean

Users who are viewing this thread

Similar threads

Hi DBE, dank voor de tip; zo blijft de kanalenlijst inderdaad overzichtelijk. Alleen heb ik tot nu toe de ervaring dat niet alle HD-kanalen werken. Bijvoorbeeld, Disney XD HD doet het gewoonweg niet (melding over 'Timeshift' of iets dergelijks); zo zijn er nog enkele HD-kanalen met een 'Timeshift'-probleem. Is dit uniek voor mijn...
    Hi DBE, dank voor de tip; zo blijft de kanalenlijst inderdaad overzichtelijk. Alleen heb ik tot nu toe de ervaring dat niet alle...
    LS, recent heb ik in mijn PC een Digital Devices CT2 met AlphaCrypt CAM CI+ geplaatst; dit werkt in het algemeen goed. Het zoeken...
    Replies
    2
    Views
    2K
    Of gebruik 'Windows Key + X', dan 'A' vanaf je desktop en je hebt je command prompt met admin rechten :)
    Of gebruik 'Windows Key + X', dan 'A' vanaf je desktop en je hebt je command prompt met admin rechten :)
    Hallo, Ik heb mediaportal op een windows 8.1 OS geinstalleerd. Ik heb een Anysee E30 D DVBC en T tuner en gebruik Digitenne...
    Replies
    3
    Views
    1K
    Is er iemand die mij kan helpen aan de juiste tuningparameters / details voor Ziggo - Zwolle? Er verdwijnen steeds meer zenders. Nu geen RTL HD zenders meer (Scambled) ook geen Nick JR. Kom er met googlen niet uit.
    Is er iemand die mij kan helpen aan de juiste tuningparameters / details voor Ziggo - Zwolle? Er verdwijnen steeds meer zenders. Nu...
    Hallo Mensen, Zoals jullie vast wel ergens gelezen hebben gaan alle klanten van Ziggo de komende maanden gemigreerd worden naar...
    Replies
    14
    Views
    11K
    Ik wist niet dat er plugins zijn voor epg. Ga ik eens mee stoeien. Dank voor je reactie. Rik
    Ik wist niet dat er plugins zijn voor epg. Ga ik eens mee stoeien. Dank voor je reactie. Rik
    Hallo allemaal, Net gestart met MP (1.8.0). Heel enthousiast. Werkt prima. Ik heb één klein vraagje. Ik zie in de gidsgegevens bij...
    Replies
    2
    Views
    1K
    Hey Ik heb het nu opgelost met webgrap en dat werkt opzich wel goed.. Tot nu toe nog geen problemen gehad. Maar dat is eigenlijk niet mijn vraag/opzet... Mijn vraag was meer het volgende... Als ik mijn epg ophaal via de dvb-c en ik kijk in m'n Guide dan zie ik bijv bones staan. Als ik dan op bones ga staan dan zie ik bij de info...
    Hey Ik heb het nu opgelost met webgrap en dat werkt opzich wel goed.. Tot nu toe nog geen problemen gehad. Maar dat is eigenlijk...
    er zal vast iemand zijn die op dit forum actief is en handig genoeg is om hier en antwoord op te geven. ik ben momenteel druk aan...
    Replies
    2
    Views
    1K
    Top Bottom