Binnenkort digitale TV via de kabel op HTPC (België)? (1 Viewer)

Users who are viewing this thread

Similar threads

Hi DBE, dank voor de tip; zo blijft de kanalenlijst inderdaad overzichtelijk. Alleen heb ik tot nu toe de ervaring dat niet alle HD-kanalen werken. Bijvoorbeeld, Disney XD HD doet het gewoonweg niet (melding over 'Timeshift' of iets dergelijks); zo zijn er nog enkele HD-kanalen met een 'Timeshift'-probleem. Is dit uniek voor mijn...
Hi DBE, dank voor de tip; zo blijft de kanalenlijst inderdaad overzichtelijk. Alleen heb ik tot nu toe de ervaring dat niet alle...
LS, recent heb ik in mijn PC een Digital Devices CT2 met AlphaCrypt CAM CI+ geplaatst; dit werkt in het algemeen goed. Het zoeken...
Replies
2
Views
2K
Is er iemand die mij kan helpen aan de juiste tuningparameters / details voor Ziggo - Zwolle? Er verdwijnen steeds meer zenders. Nu geen RTL HD zenders meer (Scambled) ook geen Nick JR. Kom er met googlen niet uit.
Is er iemand die mij kan helpen aan de juiste tuningparameters / details voor Ziggo - Zwolle? Er verdwijnen steeds meer zenders. Nu...
Hallo Mensen, Zoals jullie vast wel ergens gelezen hebben gaan alle klanten van Ziggo de komende maanden gemigreerd worden naar...
Replies
14
Views
11K
Hoi, Ik heb nu bijna 7 jaar een HTPC met een Abit Fatality Mobo, Intel E6600 Core duo 2.4 Mhz, Samsung spinpoint 500Gb HDD, 4GB DDR2, met daarop een Digitaleverywhere FloppyDTV digitale TV kaart met CI, waar dan een Alphacrypt CAM met de Ziggo smartcard in gaat. PCI kaartje voor firewire, PCI kaartje met 4x USB 3.0, recent de...
Hoi, Ik heb nu bijna 7 jaar een HTPC met een Abit Fatality Mobo, Intel E6600 Core duo 2.4 Mhz, Samsung spinpoint 500Gb HDD, 4GB...
Hoi, Ik heb nu bijna 7 jaar een HTPC met een Abit Fatality Mobo, Intel E6600 Core duo 2.4 Mhz, Samsung spinpoint 500Gb HDD, 4GB...
Replies
0
Views
5K
Smarcard Ziggo Digitale TV (geactiveerd) Tuner Hardware DigitalDevices Cine CT v6 / DigitalDevices CI Module for CineV6 CAM Module: CI module (alphacrypt) Ik kan digitale tv kijken op mijn tv (met CI+module acherin) en via de aangesloten HTPC. In beidde dezelfde ziggo kaart. Via de tv heb ik alle zenders zichtbaar (tenminste...
Smarcard Ziggo Digitale TV (geactiveerd) Tuner Hardware DigitalDevices Cine CT v6 / DigitalDevices CI Module for CineV6 CAM Module...
Smarcard Ziggo Digitale TV (geactiveerd) Tuner Hardware DigitalDevices Cine CT v6 / DigitalDevices CI Module for CineV6 CAM Module...
Replies
0
Views
1K
Dankzij deze thread heb ik ook geprobeerd de advanced tuning options te gebruiken maar helaas. Bij een scan krijg ik bijna alleen maar 'no signal' of 'nothing found'. De gewone scan werkt wel goed.
Dankzij deze thread heb ik ook geprobeerd de advanced tuning options te gebruiken maar helaas. Bij een scan krijg ik bijna alleen...
Hallo, Sinds 2 weken werkt mediaportal niet meer vloeiend. Bij het tv-kijken via mediaportal stopt de tv-services en gaat het...
Replies
25
Views
7K
Top Bottom