Binnenkort digitale TV via de kabel op HTPC (België)? (1 Viewer)

Users who are viewing this thread

Similar threads

ok
ok
Pas een Intel NUC 6i3syh aangeschaft om een oude HP Desktop te vervangen die als HTPC achter mijn TV staat. Tijdens de installatie...
Replies
1
Views
13K
Hi DBE, dank voor de tip; zo blijft de kanalenlijst inderdaad overzichtelijk. Alleen heb ik tot nu toe de ervaring dat niet alle HD-kanalen werken. Bijvoorbeeld, Disney XD HD doet het gewoonweg niet (melding over 'Timeshift' of iets dergelijks); zo zijn er nog enkele HD-kanalen met een 'Timeshift'-probleem. Is dit uniek voor mijn...
Hi DBE, dank voor de tip; zo blijft de kanalenlijst inderdaad overzichtelijk. Alleen heb ik tot nu toe de ervaring dat niet alle...
LS, recent heb ik in mijn PC een Digital Devices CT2 met AlphaCrypt CAM CI+ geplaatst; dit werkt in het algemeen goed. Het zoeken...
Replies
2
Views
3K
Is er iemand die mij kan helpen aan de juiste tuningparameters / details voor Ziggo - Zwolle? Er verdwijnen steeds meer zenders. Nu geen RTL HD zenders meer (Scambled) ook geen Nick JR. Kom er met googlen niet uit.
Is er iemand die mij kan helpen aan de juiste tuningparameters / details voor Ziggo - Zwolle? Er verdwijnen steeds meer zenders. Nu...
Hallo Mensen, Zoals jullie vast wel ergens gelezen hebben gaan alle klanten van Ziggo de komende maanden gemigreerd worden naar...
Replies
14
Views
12K
Ik zou lekker bij 1.11 blijven. Zelf MP 2.0 geprobeerd, maar 't is gewoon een ramp om te configureren. En het zal ook nog wel meer dan een jaar duren voordat mediaportal 2 meer te bieden heeft dan 1.11. Mediaportal 1.11 met een goede skin, zoals StreamedMP, en je bent voor een lange periode weer toekomstproof.
Ik zou lekker bij 1.11 blijven. Zelf MP 2.0 geprobeerd, maar 't is gewoon een ramp om te configureren. En het zal ook nog wel meer...
Ik draai nog 1.7 op mijn Win 7 HTPC, vanwege tijd (en motivatie) gebrek geen upgrades uitgevoerd omdat de ervaring leert er altijd...
Replies
2
Views
5K
Nu toch al een paar video's gekeken en bij de meeste zie ik toch af en toe wat tearing.
Nu toch al een paar video's gekeken en bij de meeste zie ik toch af en toe wat tearing.
Hallo, Ik heb daarnet eindelijk mijn Mediaportal geupgrade naar versie 1.5.0 Final. Ik kom van 1.2.2.0. Mijn pc draait nog op...
Replies
12
Views
3K
Top Bottom