Frdb Ou Autre (1 Viewer)

Users who are viewing this thread

Similar threads

(egg in face) I had to dnld SD plugin mpe1 to re install. trying again Thnx
(egg in face) I had to dnld SD plugin mpe1 to re install. trying again Thnx
Pre Releases are provided as a way for the community to test and give feedback on all the exciting things we have lined up for the...
Replies
40
Views
4K
Where hardcoded? Yes this code work when you watch movie and playTimePercentage < _watchedPercentage, And if playTimePercentage < _watchedPercentage we only update playTimePercentage in movie, and dont touch watched flag ... IMHO its work, and work fine ...
Where hardcoded? Yes this code work when you watch movie and playTimePercentage < _watchedPercentage, And if playTimePercentage <...
I believe that the design for VideoDatabaseV5 originated in the Kodi design for a similar database. Somewhere down the line the MP...
Replies
34
Views
3K
Bonjour, Après plus de 8 ans de bons et loyaux service sous mediaportal 0.2, suite à un upgrade du PC, je suis passé sous médiaportal 1.2.3. Le plugin MyFilms ne fonctionnant plus, j'ai pris MovingPictures. J'ai réussi à le paramêtrer mais une chose me gêne: le pluging dans médiaportal n'apparait pas au premier écran avec vidéo...
Bonjour, Après plus de 8 ans de bons et loyaux service sous mediaportal 0.2, suite à un upgrade du PC, je suis passé sous...
Bonjour, Après plus de 8 ans de bons et loyaux service sous mediaportal 0.2, suite à un upgrade du PC, je suis passé sous...
Replies
0
Views
949
Of course the movie import works correctly in MP2, if files are tagged with tMM. If you have issues please describe step by step what you did or attach log files, otherwise we can not find out the issue on your side.
Of course the movie import works correctly in MP2, if files are tagged with tMM. If you have issues please describe step by step...
I tried migrating from MP1 to MP2 for the second time today. I've found that the movie importer doesn't seem to pick up on a number...
Replies
6
Views
2K
MP2 demande de définir les raccourcis qu'une seule fois sur le serveur. Toute information est sauvegardée dans une banque de donnés sur le serveur auquel les clients se connecte individuellement pour pouvoir utiliser cette info. Il suffit donc de sauvegarder cette banque de donnés avant de reinstaller le PC serveur. A première vue...
MP2 demande de définir les raccourcis qu'une seule fois sur le serveur. Toute information est sauvegardée dans une banque de donnés...
Bonjour à tous, Donc, je possède plusieurs pc répartis dans plusieurs pièces de la maison, mon serveur de fichiers (nommé...
Replies
3
Views
2K
Top Bottom