Welke epg gebruiken jullie? (1 Viewer)

jehe

Portal Pro
February 15, 2011
694
216
57
Home Country
Belgium Belgium
Knop volgende pagina.JPG
volgende pagina in database
 

jehe

Portal Pro
February 15, 2011
694
216
57
Home Country
Belgium Belgium
Zo hier is het powerschell script om webgrab+plus te automatiseren + mijn webgrab config
 

Attachments

  • WebGrab++.config.xml
    18.7 KB
Last edited:

jehe

Portal Pro
February 15, 2011
694
216
57
Home Country
Belgium Belgium
Bijgevoegd de instellingen van de taakplanner.
bij acties vul je in het bovenste vakje de plaats van de powerschell toepassing dus het volgende:
C:\Windows\System32\WindowsPowerShell\v1.0\powershell.exe
bij parameters toevoegen : de plaats waar het powerschell script zich bevindt op uw computer.
 

Attachments

  • Taakplanner.zip
    233.9 KB

astrapowerrr

Portal Pro
May 21, 2008
180
13
47
ijsselstein
Home Country
Netherlands Netherlands
hier mijn config bestandje..
nu is mijn epg helemaal leeg en krijg er niets meer in..
snap er nu niets meer van
ik dacht dat ik het doorhad maar was blijkbaar meer geluk dan wijsheid
 

Attachments

  • WebGrab++.config.xml
    11 KB

Users who are viewing this thread

Similar threads

Of gebruik 'Windows Key + X', dan 'A' vanaf je desktop en je hebt je command prompt met admin rechten :)
Of gebruik 'Windows Key + X', dan 'A' vanaf je desktop en je hebt je command prompt met admin rechten :)
Hallo, Ik heb mediaportal op een windows 8.1 OS geinstalleerd. Ik heb een Anysee E30 D DVBC en T tuner en gebruik Digitenne...
Replies
3
Views
2K
Is er iemand die mij kan helpen aan de juiste tuningparameters / details voor Ziggo - Zwolle? Er verdwijnen steeds meer zenders. Nu geen RTL HD zenders meer (Scambled) ook geen Nick JR. Kom er met googlen niet uit.
Is er iemand die mij kan helpen aan de juiste tuningparameters / details voor Ziggo - Zwolle? Er verdwijnen steeds meer zenders. Nu...
Hallo Mensen, Zoals jullie vast wel ergens gelezen hebben gaan alle klanten van Ziggo de komende maanden gemigreerd worden naar...
Replies
14
Views
12K
Hey Ik heb het nu opgelost met webgrap en dat werkt opzich wel goed.. Tot nu toe nog geen problemen gehad. Maar dat is eigenlijk niet mijn vraag/opzet... Mijn vraag was meer het volgende... Als ik mijn epg ophaal via de dvb-c en ik kijk in m'n Guide dan zie ik bijv bones staan. Als ik dan op bones ga staan dan zie ik bij de info...
Hey Ik heb het nu opgelost met webgrap en dat werkt opzich wel goed.. Tot nu toe nog geen problemen gehad. Maar dat is eigenlijk...
er zal vast iemand zijn die op dit forum actief is en handig genoeg is om hier en antwoord op te geven. ik ben momenteel druk aan...
Replies
2
Views
2K
Ik heb net de Hauppage 2200 gevonden. En deze lijkt mij perfect voor analoge TV ( telenet ) binnen te halen. Werkt deze goed met MediaPortal Server??
Ik heb net de Hauppage 2200 gevonden. En deze lijkt mij perfect voor analoge TV ( telenet ) binnen te halen. Werkt deze goed met...
Ik ben bezig met een esxi server in elkaar te steken. Daarbij wil ik in van de hosts een windows 7 draaien die dienst gaat doen als...
Replies
7
Views
3K
sorry waarschijnlijk bedoel je met je vraag of ik met een geactiveerde smartcard alle zenders kan ontvangen ; dat weet ik niet,( mijn smartcard is niet geactiveerd ) wat de plug-in voor uit s3 standby komen betref dat werkt groeten
sorry waarschijnlijk bedoel je met je vraag of ik met een geactiveerde smartcard alle zenders kan ontvangen ; dat weet ik niet,(...
Heb pas media portaal geïnstalleerd in Windows xp versie 1.2.3.0 als ik na de installatie die succes vol verlopen is ( volgens de...
Replies
9
Views
3K
Top Bottom