Felhler bei Installation (1 Viewer)

HerbLehmann

New Member
May 15, 2018
1
0
74
Home Country
Germany Germany
upload_2018-5-15_22-24-28.png

Users who are viewing this thread

Similar threads

I was installing/upgrading x64 over x86. These 2 problems did not occur when installing/upgrading x86 over x86. All is good. Now running 1.35 x86 with no problem. Thank you
I was installing/upgrading x64 over x86. These 2 problems did not occur when installing/upgrading x86 over x86. All is good. Now...
Good day, Same 2 installation problem as last version. 2 problems after upgrading to 1.35 from 1.34: 1- To avoid error message...
Replies
1
Views
651
I have an Antec Fusion Remote case with LCD display. Sorry I don't know the driver version, I have to check. But I installed the latest one for Windows 8.1.
I have an Antec Fusion Remote case with LCD display. Sorry I don't know the driver version, I have to check. But I installed the...
Good evening, HELP! I have an old installation because I have a family member who relies on the MiniDisplay plug in. It is...
Replies
6
Views
567
Thanks for the response. No change. No MP2 in APPs (the Win 11 version of Programs) There was an empty MP2-Server folder under Team Media Portal in PF X86. The net 4 version, as I indicated, is the one I installed. Or tried to. For completeness, I deleted the (empty) folder & the Team Media Portal folder (otherwise empty), and...
Thanks for the response. No change. No MP2 in APPs (the Win 11 version of Programs) There was an empty MP2-Server folder under...
1. Download MediaPortal for free! - MEDIAPORTAL Click "media portal 2", goes to this github link, which is a 404. 2. Downloaded the...
Replies
2
Views
1K
@ all: ich habe die Lösung gefunden: Das Setup war veraltet. Die Version 1.31 lässt sich installieren. Dummerweise kann dann das 3D-Plugin nicht mehr installiert werden welches ich habe, da nicht kompatibel mit 1.31 ?!? Hat jemand eine Lösung dafür?
@ all: ich habe die Lösung gefunden: Das Setup war veraltet. Die Version 1.31 lässt sich installieren. Dummerweise kann dann das...
Hallo liebes Forum, bei mir lässt sich Mediaportal nicht installieren. Grund: "keine aktive Internetverbindung gefunden". Und das...
Replies
1
Views
569
Zur Zeit schaut mich dieser Kerl an ... Muß ich hier irgendwo etwas umstellen? Habe ich nie gemacht ... Edit: Gefunden. Man muß in der MP Configuration Home Screen: "only Classic Home" setzen
Zur Zeit schaut mich dieser Kerl an ... Muß ich hier irgendwo etwas umstellen? Habe ich nie gemacht ... Edit: Gefunden. Man muß...
Ich habe gerade die MP 1.32 64bit Version herunter geladen. Bei der Installation frägt er nicht wie sonst ein update ab sondern...
Replies
18
Views
4K
Top Bottom