MyFilms Cover in de (1 Viewer)

Users who are viewing this thread

Similar threads

Will try to do so ;)
Will try to do so ;)
I'm customizing DefaultWideHD with larger text for my old eyes. I find that the name for the plugin "Moving Pictures" is too long...
Replies
13
Views
658
Thank you for taking the time to reply. My point is that after the new install ALL movies show up as watched. Even the 20-25 movies I haven't watched yet. This happens regardless of the watched/unwatched status set on the movie catalog (xml). So I guess it has nothing to do with the catalog itself but with the MyFilms plugin.
Thank you for taking the time to reply. My point is that after the new install ALL movies show up as watched. Even the 20-25 movies...
I installed MP 1.8 and MyFilms on a new machine but I forgot to save the watched status first. I use AMC as movies catalog for...
Replies
2
Views
3K
Dit is een automatische vertaling. Laad de volledige logbestanden hier. De beschrijving is niet voldoende, wanneer treedt de fout precies op, welke stappen zijn er ondernomen? Voor snelle hulp raad ik de vermelding op het Engelse forum aan.
Dit is een automatische vertaling. Laad de volledige logbestanden hier. De beschrijving is niet voldoende, wanneer treedt de fout...
Voordat u dit bugrapport maakt: Zorg ervoor dat uw systeem (Windows, codecs en stuurprogramma's) up-to-date is, overeenkomt met de...
Replies
1
Views
594
Pictures might help avoid the recycling. ;) I still love my HTPC. Good luck.
Pictures might help avoid the recycling. ;) I still love my HTPC. Good luck.
Hi. Ich bin am Ausmisten und trenne mich von vielem, was ich nicht mehr benötige. Ich verwende keinen HTPC mehr, sondern nur noch...
Replies
2
Views
265
Wenn du meinst, dass man 2 Gruppen für einen User angelegt, das geht nicht. Das geht nur über „Folder-View“ statt „Library-View“. Aber ist doch viel besser, es auf User aufzuteilen. Man kann so die Restriktionen jederzeit anpassen, z.B. statt 6 Jahre irgendwann 12 Jahre freigeben. Zusätzlich lassen sich sogar TV-Sender und...
Wenn du meinst, dass man 2 Gruppen für einen User angelegt, das geht nicht. Das geht nur über „Folder-View“ statt „Library-View“...
Kann man unter Mediaportal 2, wie bei Mediaportal 1, unterschiedliche s.g. UserGroups erstellen und die Filme entsprechend...
Replies
6
Views
349
Top Bottom