Silverstone ML04 HTPC Gehäuse (1 Viewer)

Users who are viewing this thread

Similar threads

Hallo, ich versuche gerade ein Thermaltake DH 101 Gehäuse mit iMON Software unter Windows 11 einzurichten. Das Display geht auch an und die FB reagiert auch, leider kann ich in Imon Softwäre(8 12 1202) Einstellungen nichts ändern , da jede Änderung sofort zurückspringt auf die Voreingestellten werte. Und unten linkt ist dauerhaft eine...
Hallo, ich versuche gerade ein Thermaltake DH 101 Gehäuse mit iMON Software unter Windows 11 einzurichten. Das Display geht auch an...
Hallo, ich versuche gerade ein Thermaltake DH 101 Gehäuse mit iMON Software unter Windows 11 einzurichten. Das Display geht auch an...
Replies
0
Views
384
So total ganz einfach, ohne Installer, wie Software urprünglich gedacht war. Daher bitte ich freundlichst um eine detaillierte Anleitung wie ich an diese .exe herankomme ohne andere Software ausführen zu müssen. Ob sie dann am Ende läuft ist ja mein Bier. :P Vielen Dank. :)
So total ganz einfach, ohne Installer, wie Software urprünglich gedacht war. Daher bitte ich freundlichst um eine detaillierte...
So total ganz einfach, ohne Installer, wie Software urprünglich gedacht war. Daher bitte ich freundlichst um eine detaillierte...
Replies
0
Views
967
Maybe [News] - MediaPortal 1.33 Pre-Release with new x64 version ready for testing
Maybe [News] - MediaPortal 1.33 Pre-Release with new x64 version ready for testing
After a long time I built a new HTPC. Everything went well. Just one problem. I imported the old recordings and can see them in the...
Replies
4
Views
427
@empathic Thanks! it works! I unchecked Both DTS-boxes, first no result, but after a reboot the sound was there :-) Wonderfull!
@empathic Thanks! it works! I unchecked Both DTS-boxes, first no result, but after a reboot the sound was there :-) Wonderfull!
Hallo zusammen, nach längerer Zeit und ein oder zwei Neuinstallationen von MP1 auf meinem HTPC wollte ich mal wieder einen Film...
Replies
4
Views
516
i love how subtitles are implemented in the MP2 videoplayer, this is just perfect. 1080p playback is also very good. But video playback in MP2 is buggy when playing 4k material. Therefore: PLEASE add an option for an external video player! I'd LOVE to have VLC back as videoplayer, like in MP1! This works perfectly. You will make a...
i love how subtitles are implemented in the MP2 videoplayer, this is just perfect. 1080p playback is also very good. But video...
i love how subtitles are implemented in the MP2 videoplayer, this is just perfect. 1080p playback is also very good. But video...
Replies
0
Views
1K
Top Bottom