sur quelle logiciel tv mp travail il (1 Viewer)

T

The Real Mc Coy

Guest
Avec depuis peu la participation de John Adcock (alias JohnAd) , le créateur et principal dévelo de l'excellent DScaler
<

C

choucroutor

Guest
ben si c le gars de dscaler sa devrait marcher nickel chez moi.

et c pas le cas .

en faite mon probleme d image vient du logiciel pas assez sensible .

avec dscaler jai une super image et toute mes chaines nickel.

et une foultitude de reglage que jadore bidouiller.

vivement une version de mp avec dscaler ou identique integrer

T

The Real Mc Coy

Guest
Originally posted by choucroutor@9 Mar 2005, 22:11
ben si c le gars de dscaler sa devrait marcher nickel chez moi.

et c pas le cas .
Euuuh oui mais bon...

JohnAd travaille depuis peu, comme je l'ai dit, sur le module Tv de MP... Donc faut lui laisser le temps...

La structure du module Tv de MP est sans doute très éloignée de DScaler et en plus je crois savoir qu'ils ne sont pas programmés dans le même language donc l'adaptation risque d'être lente et compliquée...

Wait and see
<

En plus si tu nous disais quelle est ton pb on pourrait peut-être t'aider...

C

choucroutor

Guest
jai resolu en partis mon prob en mettant cable et suisse au lieu de france sa ma permis d avoir l image des chaine comme planet cj ect...sur lesquelles je n avais que le son.

j arrive pratiquement au bout de mes prob a force de bidouilles et d essai

je ne manquerais pas de vous presente mes config des que se sera au poil

et par la meme de faire qq wiki ou autre aide ......

Users who are viewing this thread

Similar threads

MP1 MP2 1.36/1.37 Can't delete Recorded TV entry DE
Attached are new TV service logs with your latest DLL. I see lots of EPG events and none of the messages from earlier. Congratulations!
Attached are new TV service logs with your latest DLL. I see lots of EPG events and none of the messages from earlier. Congratulations!
I have some weird behavior trying to operate the MP GUI in a new installation of MP 1.36 under Windows 11 Pro. Some of the remote...
Replies
33
Views
2K
Judging by the source code, 1.20 has DB version 61, and 1.33 has DB version 62. That is, one column has been added: symbolRateMultiplier
Judging by the source code, 1.20 has DB version 61, and 1.33 has DB version 62. That is, one column has been added...
Hi I have a TV server 1.12 on a dedicated box, utilizing 2 DVB-C cards and newcs. I want to keep that installation. However one of...
Replies
9
Views
1K
  • Locked
thank you, yes this has resolved the issue....pls mark this as the solution...
thank you, yes this has resolved the issue....pls mark this as the solution...
Description: upgrade to MP 1.33, now getting MP TV server configuration dialog box error, as below My SQL 5.6 is installed...
Replies
14
Views
2K
N
Your tuner looks like this one: https://okystar.en.ecplaza.net/products/easytv-usb-analog-tv-receiver-support_2518798 which from the specifications is an analogue tuner. It looks as though the tuner is sold with a CD that presumably includes the drivers and possibly other software. Did you not receive this CD when you obtained the...
Your tuner looks like this one: https://okystar.en.ecplaza.net/products/easytv-usb-analog-tv-receiver-support_2518798 which from...
Bonjour à tous , je suis nouveau dans le portail média. Alors, je possède un tuner TV USB mais je n'arrive pas à trouver un pilote...
Replies
1
Views
2K
Hi, it looks like the Client's server connection settings got corrupted somehow and were reset, hopefully this is an easy fix. Open MP2-Client, navigate to Settings->General->Connectivity->Home server. In the menu on the left there may be an option Detach from home server, if there is click it and acknowledge the dialog that pops up...
Hi, it looks like the Client's server connection settings got corrupted somehow and were reset, hopefully this is an easy fix...
Help Please: MP doesnt display any of my previouse recordings or TV programs It seems like the Server isnt running? MP was working...
Replies
3
Views
929
Top Bottom