mise a jour de media portal (1 Viewer)

O

olivier19740

Guest
salut a tous
<



peut mettre a jour media portal et si oui de quelles maniéres faut il le faire???
 

-ltb-

Portal Pro
April 10, 2006
4,204
21
Home Country
France France
les mises a jours sont les cvs, vas jeter un oeil ici

sachant que le 18 mars , la version finale de MP 0.2 arrive....
 

Users who are viewing this thread

Similar threads

Isn't this normal? I mean perhaps you should first do some config before you can start using mediaportal?
Isn't this normal? I mean perhaps you should first do some config before you can start using mediaportal?
I recently move to Los Angeles, California and downloaded & installed Media Portal 1.32 pre Release, to find out the programs media...
Replies
1
Views
744
Are you using a Windows "N" version or similar? Those versions are missing the Windows Media stuff, which need to be installed separately. The call which fails above is related to the Enhanced Video Renderer (EVR) which doesn't seem to find required filters
Are you using a Windows "N" version or similar? Those versions are missing the Windows Media stuff, which need to be installed...
I have a new install of Windows 10 (2004), running Media Portal 2.2.3, on a machine that's set up to be a dedicated HTPC. I can...
Replies
2
Views
2K
Yes, many of them, but not all. It depends on the used codec on the card if it is supported or not...
Yes, many of them, but not all. It depends on the used codec on the card if it is supported or not...
Hello. I just installed Media Portal 2 on my Win 10 Home PC, a HP Envy 23 all-in-one. I had to install the Windows pack and the...
Replies
8
Views
2K
C'est le site de racacax donc, tu choisis racacax sur mon plugin et, ça le fait automatiquement.
C'est le site de racacax donc, tu choisis racacax sur mon plugin et, ça le fait automatiquement.
Bonjour à tous, Je vous propose le nouveau plugin XmlTvFR pour récupérer le guide télé français. Configuration du plugin XmlTvFR...
Replies
34
Views
13K
Bonjour, Après plus de 8 ans de bons et loyaux service sous mediaportal 0.2, suite à un upgrade du PC, je suis passé sous médiaportal 1.2.3. Le plugin MyFilms ne fonctionnant plus, j'ai pris MovingPictures. J'ai réussi à le paramêtrer mais une chose me gêne: le pluging dans médiaportal n'apparait pas au premier écran avec vidéo...
Bonjour, Après plus de 8 ans de bons et loyaux service sous mediaportal 0.2, suite à un upgrade du PC, je suis passé sous...
Bonjour, Après plus de 8 ans de bons et loyaux service sous mediaportal 0.2, suite à un upgrade du PC, je suis passé sous...
Replies
0
Views
958
Top Bottom