MP-TV Series: Fehlende Episoden finden (1 Viewer)

Users who are viewing this thread

Similar threads

Ich hoffe, das oben Geschriebene hilft dabei, einfacher und schneller mehr aus Media-Buddy heraus zu holen. Wenn es Fragen, Anregungen, Kritik, usw gibt, immer her damit. Danke.
Ich hoffe, das oben Geschriebene hilft dabei, einfacher und schneller mehr aus Media-Buddy heraus zu holen. Wenn es Fragen...
Hi. Ich werde mal beschreiben, wie ich mit Media-Buddy arbeite, da das so extrem wenig Arbeit macht und trotzdem alles gut wird...
Replies
5
Views
655
Hello, I read some previous posts but I didn't understand if someone did it or worked on it. I'd like to ask you if there will be the chance to interface the MP-TV series plugin with TMDB also. I don't say to eliminate the chance to keep data from TVDB, but at least the option to choose to switch to TMDB or (why not?) other sources.
Hello, I read some previous posts but I didn't understand if someone did it or worked on it. I'd like to ask you if there will be...
Hello, I read some previous posts but I didn't understand if someone did it or worked on it. I'd like to ask you if there will be...
Replies
0
Views
465
If anyone ever experiences the above, I found a fix. Removing and reinstalling MP-TVSeries fixed it. It must have gotten corrupted during the reinstall of MP. I also had to do the same with TRAKT which had some issues too that were not apparent at the time. All is well once again. :cool:
If anyone ever experiences the above, I found a fix. Removing and reinstalling MP-TVSeries fixed it. It must have gotten corrupted...
After much trial and error and comparing this computer with another that was working, I finally found out that Fanarthandler...
Replies
1
Views
766
Pictures might help avoid the recycling. ;) I still love my HTPC. Good luck.
Pictures might help avoid the recycling. ;) I still love my HTPC. Good luck.
Hi. Ich bin am Ausmisten und trenne mich von vielem, was ich nicht mehr benötige. Ich verwende keinen HTPC mehr, sondern nur noch...
Replies
2
Views
872
Hi @Stichler_1 Danke für die Nachhilfe. Jetzt habe sogar ich es gefunden. Mir werden haufenweise Covers als "zum Download verfügbar" angezeigt, aber der DL klappt nicht. Meldung: Download failed. Hast du vielleicht auch noch eine Ahnung, woran das liegen kann?
Hi @Stichler_1 Danke für die Nachhilfe. Jetzt habe sogar ich es gefunden. Mir werden haufenweise Covers als "zum Download...
Liebe MePo-Gemeinde, seit Jahren frustriert es mich, dass TV-Series Informationen immer wieder unvollständig abruft. Oft fehlen bei...
Replies
5
Views
1K
Top Bottom